READING

2018: cel mai bun an L’Oréal din ultimul dec...

2018: cel mai bun an L’Oréal din ultimul deceniu

Gigantul francez din industria frumuseții anunță cea mai mare creștere a businessului din ultimii zece ani. Vânzările au ajuns la 26,9 miliarde de euro, în creștere cu 7% comparativ cu anul precedent.

Jean-Paul Agon, președinte & CEO, L’Oréal

Pe o piață a frumuseții în creștere semnificativă în 2018, L’Oréal a avut anul cu cea mai mare creștere din 2007 până în prezent, cu +7,1% la nivelul întregului an, după o creștere de 7,7% în trimestrul patru”.

Toate diviziile au avut o evoluție bună, în special L’Oréal Luxe și Active Cosmetics, ambele cu creșteri de două cifre. În cadrul diviziei de lux, vânzările Lancôme au depășit pragul de 3 miliarde de euro, în timp ce divizia Active Cosmetics a avut cea mai mare creștere în mai bine de 10 ani. Pe segmentul mass market, a fost un an bun pentru brandurile L’Oréal Paris și Maybelline New York. Divizia de produse profesionale a avut o creștere moderată, influențată de accelerarea vânzărilor în ultimul trimestru.

În Europa Occidentală, creșterea a fost ținută în loc de problemele din anumite piețe, în timp ce America de Nord a avut rezultate mai bune comparativ cu anul anterior. Piețele noi au avut cele mai bune rezultate din 2007 până în prezent, iar Asia- Pacific a surclasat America de Nord, cu vânzări ce au depășit 7 miliarde de euro.

Vânzările online ale companiei au crescut cu 40,6% în 2018, reprezentând acum 11% din vânzările totale ale grupului. Retailul de travel a depășit 2 miliarde de dolari, în creștere cu 27,1%.

Divizia de produse profesionale a avut vânzări anuale de 3,26 mld. de euro, în creștere cu 2%. Vânzările au crescut în toate zonele geografice, cu excepția Europei Occidentale. Rezultate bune a avut brandul Kerastase, iar în categoria vopsea de păr, creșterea a fost impulsionată de Shades EQ by Redken, SoColor Cult (o nouă gamă Matrix) și Dia by L’Oréal Professionnel.

Divizia Consumer Products a vândut, în total, în valoare de 12,03 mld. de euro, în creștere cu 2,5%. Toate cele trei branduri principale – L’Oreal Paris, Maybelline New York și Garnier— au crescut, Garnier având o creștere accelerată în trimestrul 4, în timp ce primele două au avut o creștere constantă pe parcursul anului. În categoria produselor de îngrijire a pielii, cele pentru îngrijirea feței au avut creștere de două cifre la nivel internațional, aceasta fiind cel mai mult impulsionată de Revitalift Filler by L’Oreal Paris, măștile Garnier și gama Men Expert. În categoria produselor de machiaj, lider a fost brandul Maybelline New York, iar în categoria de îngrijire a părului, s-au remarcat două lansări de succes: Elseve Dream Lengths și Fructis Hair Food.

Exterior view of the L’Oréal Headquarters, the Eugène Schueller center, in Clichy, France, in September 2014.

Divizia de lux a avut vânzări în creștere cu 14,4% (9,36 mld. euro). Lancôme a depășit pragul de 3 miliarde de euro, creștere influențată în special de succesul parfumului La Vie est Belle. Yves Saint Laurent și Giorgio Armani au avut rezultate bune pe segmentul parfumuri și fond de ten, iar Kiehl’s a crescut datorită gamelelor de îngrijire a pielii.

L’Oréal Luxe a câștigat cotă de piață în zona Asia-Pacific, în special în China, dar a avut rezultate bune și în retailul de travel, în Euroa de Est, America Latină și pe online.

Divizia Cosmetice Active a crescut cu 11,9%, ajungând la suma de 2,27 mld. de euro. La această creștere au contribuit toate brandurile, La Roche-Posay a încheiat anul cu o creștere de două cifre și rezultate solide în toate zonele. Creșterea Vichy a fost impulsionată de succesul înregistrat de  Minéral 89, “produs vedetă al anului 2018.”

SkinCeuticals a avut o creștere solidă, iar CeraVe, cu o creștere de două cifre în America de Nord, a fost lansat în peste 30 de țări.

Foto: L’Oréal

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.