READING

Adwoa Aboah este noua ambasadoare a brandului Rimm...

Adwoa Aboah este noua ambasadoare a brandului Rimmel London

Adwoa Aboah, model internațional și promotoare a sănătății mintale, este noua activistă la nivel global a brandului Rimmel London, deținut de Coty.

Adwoa va fi imaginea unor campanii majore de frumusețe și lansări de produse Rimmel London pe parcursul anului 2021 și nu numai. În trecut imaginea Rimmel London a fost reprezentată de mai multe femei celebre, printre care Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne și Rita Ora. Prin acest nou parteneriat, brandul intră într-o nouă eră de comunicare, cu accent pe celebrarea și eliberarea autenticității și exprimării.

”Sunt onorată să fiu noua ambasadoare a brandului Rimmel London și că mi se ofere această oportunitate uimitoare de a intra în legătură cu oamenii din întreaga lume. A fi tu însuți nu este întotdeauna atât de ușor de realizat – și în trecut m-am luptat cu această situație. Împreună vom continua să încurajăm oamenii să se simtă confortabil în propria piele și să fie mândri de lucrurile care îi fac unici. ” – declară Adwoa Aboah

”Adwoa este una dintre cele mai puternice voci ale generației sale. Nu își cere niciodată scuze pentru că este ea însăși, ceea ce este în perfectă armonie cu misiunea Rimmel London de a acorda prioritate diversității, incluziunii și de a oferi încredere oamenilor care cumpără produsele noastre de a fi cea mai bună și mai adevărată versiune a lor. Adwoa este în fruntea conversației feminine moderne – combină fără efort impresionanta sa carieră de model cu pledoaria pentru sănătatea mintală, având rolul de fondator al Gurls Talk; o platformă care promovează cu adevărat incluziunea. Suntem onorați să lucrăm cu Adwoa și suntem încântați să ne unim forțele – pentru a crea o industrie a frumuseții mai incluzivă, mai deschisă și mai bună – pentru noi toți. ” – declară Stefano Curti, Chief Brand Officer al Coty Consumer Beauty.

Născută și crescută la Londra, Adwoa și-a început cariera de model la vârsta de 18 ani și a obținut prima copertă VOGUE la vârsta de 22. Ea este fondatoarea Gurls Talk, o organizație non-profit condusă de comunitate dedicată promovării sănătății mintale și a bunăstării adolescentelor și tinerelor femei. Organizația a fost fondată în urma experienței personale prin care a trecut Adwoa și are scopul de a crea spații sigure – atât online, cât și offline – unde femeile tinere de pretutindeni pot împărtăși, asculta și să se susțină reciproc, fără a fi judecate sau rușinate. Prin episoade săptămânale de podcast-uri, evenimente live și o comunitate online, Gurls Talk își propune să destigmatizeze conversațiile despre sănătatea mintală, promovând în același timp o comunitate solidară care dă voce tuturor fetelor

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.