READING

Analiză Answear.ro: bugetul românilor pentru cadou...

Analiză Answear.ro: bugetul românilor pentru cadourile de Crăciun cumpărate online

Între 300 și 500 de lei este bugetul pe care l-ar aloca 33,7% dintre respondenții unui studiu Answear.ro pentru achiziția de haine, încălțăminte și accesorii. La polul opus, 18.3% dintre repondenți nu au o sumă stabilită, aceștia optând pentru cumpărarea produselor preferate, indiferent de prețul acestora.  27,7% dintre cei intervievați nu ar depăși pragul de 300 de lei, în timp ce 20,3% dintre cei ce au răspuns chestionarului ar aloca chiar și mai mult de 600 lei pentru coșul de cumpărături online.

În luna cadourilor, femeile optează pentru articole de sezon precum geci, cizme și paltoane. La mare căutare sunt și rochiile de ocazie, gențile cât și articolele pentru cei mici. Bărbații optează pentru pantofii sport, jeans, cămăși sau ceasuri sau alte accesorii.

”Luna decembrie este în top trei cele mai importante perioade din an pentru noi, cu vânzări mai mari și cu 20-25% față de alte luni”, Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Pentru acest final de an, Answear.ro a făcut schimbări majore și în ceea ce privește transportul și returul produselor comandate pentru ca perioada de așteptare a pachetelor să fie cât mai scurtă. De asemenea, departamentul de relații clienți va lucra activ până pe 31 decembrie.

De ce preferă românii magazinele online de fashion?

Cele mai importante motive pentru care românii aleg ofertele magazinelor online de fashion sunt prețul, selecția de produse și originalitatea brandurilor.

În ceea ce privește frecvența de cumpărare, 52,1% dintre românii ce au răspuns chestionarului Answear.ro preferă să își facă cumpărăturile online an de an, prețurile fiind mult mai bune decât în magazinele tradiționale. Pentru aproape 37% dintre respondenți, cumpărăturile online sunt preferate doar atunci când găsesc produsele pe care le caută la prețuri foarte bune, în timp ce aproape 11,3% dintre aceștia recunosc că nu cumpără online foarte des.

În perioada sărbătorilor, brandurile pe care românii le-ar achiziționa cel mai des sunt Tommy Hilfiger, New Balance, Medicine, Answear și Pepe Jeans. Alte branduri menționate de respondenții chestionarului sunt Mango, adidas, Nike și Carinii.

Cercetarea a fost realizată în luna decembrie 2017, pe un eșantion de 2.313 bărbați și femei.

Foto: Pixabay

 

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.