READING

Analiză regională: România, Bulgaria și Ungaria...

Analiză regională: România, Bulgaria și Ungaria

Care sunt obiceiurile de cumpărare online în materie de fashion ale clienților din România, Bulgaria și Ungaria? O analiză realizată de Fashion Days în aceste trei țări, în primele zece luni ale anului, arată că media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client, pe fashiondays.ro a crescut cu 9%, față de perioada similară din anul precedent.

La nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client Fashion Days din România și Ungaria a plasat, în medie, 4 comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei țări în care este prezent Fashion Days, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.

Peste 50% din achizițiile din România au fost făcute direct din aplicația de mobil în perioada ianuarie – octombrie 2017.

”Clienții fideli accesează aplicația de mobil Fashion Days, în medie, de 10 ori pe lună, fie pentru a se inspira în alegerea ținutelor, pentru a afla ultimele noutăți din magazinul online, fie pentru a plasa comenzi”, declară Robert Berza, General Manager, Fashion Days (foto alăturat).

În contextul acestui interes crescut pentru achiziții de pe dispozitive mobile, retailerul desfășoară campanii dedicate în aplicație, cu discounturi speciale și promoții exclusive.

Care este mixul de produse comandate?

În România, o comandă plasată pe fashiondays.ro a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbați, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creștere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, față de perioada similară din 2016.

În Bulgaria, ponderea produselor pentru copii în totalul achizițiilor a crescut cu peste 26%, iar în Ungaria cu aproape 22%.

În continuare, ca și în România, în Bulgaria și Ungaria, produsele pentru femei sunt cele mai comandate, reprezentând, procentual, 60%, respectiv 62% din totalul produselor cumpărate de pe Fashion Days în fiecare țară.

Pantofii sport pentru bărbați – cele mai mari vânzări în sezonul toamnă/iarnă 2017

De la lansarea campaniei campania toamnă/iarnă 2017, în top cinci categorii s-au aflat pantofii sport pentru bărbați, puloverele pentru femei și gențile, pantofii sport pentru femei și botinele.

Ce culori preferă clienții Fashion Days?

În acest sezon, culorile preferate sunt: negru – cu peste 40.000 de produse negre vândute de la lansarea sezonului, albastru – peste 15.000 de produse vândute și bleumarin – peste 14.000 de produse vândute.

Cel mai comandat produs de pe Fashion Days, în toate cele trei țări, în sezonul toamnă/iarnă, a fost un pulover tricotat din lână și cașmir, pentru femei, de la United Colors of Benetton. United Colors of Benetton este și brand-ul preferat de clienți, fiind urmat, în topul brandurilor de pe fashiondays.ro de Zee Lane, NEXT, Puma, Diesel, GUESS, Nike, Pepe Jeans London, Jack & Jones și Asics.

Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienții din București, urmat de Cluj-Napoca, Constanța, Iași și Timiș. Sofia, capitala Bulgariei, se află pe locul al șaptelea într-un clasament al numărului de achiziții realizate la nivelul grupului Fashion Days, de la lansarea sezonului toamnă/iarnă 2017.

Credit foto: Pixabay

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.