Answear.ro: 16 mil. euro în 2018

Retailerul online Answear.ro a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, în creștere cu 75% față de anul precedent, depășind astfel rata de creștere din celelalte piețe europene în care mai activează grupul polonez Answear.

Printre cele mai vândute produse din anul 2018 s-au aflat gențile, ochelarii de soare, încălțămintea sportivă și apoi articolele de îmbrăcăminte. Printre preferințele clienților s-au numărat și costumele de baie.

Top 10 cele mai vândute branduri pe answear.ro în 2018: Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Hilfiger Denim, Answear, Medicine, New Balance, Calvin Klein Jeans, Guess, Levi’s, FILA și Adidas Originals.

“Ne bucură foarte mult să vedem că brandurile noastre proprii, Medicine și Answear, sunt în top 5 al preferințelor clienților din România, mai ales că în 2019 brandul Answear va lansa colecții speciale în fiecare lună.” declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

40% dintre clienții Answear.ro sunt bărbați.

Telefonul mobil a devenit principalul dispozitiv utilizat în shopping-ul online de îmbrăcăminte. Aplicația mobilă Answear a fost instalată de peste 60.000 de ori numai în anul 2018. Peste 70% din vizitele de pe Answear.ro au ca sursă telefonul mobil, însă mulți români preferă să vizualizeze produsele de pe mobil, iar apoi să continue cu comanda fermă de pe un calculator sau laptop.

“Ca obiective, ne dorim ca în acest an să creștem comanda medie anuală per client și să avem peste 60% din cumpărăturile online făcute de pe device-uri mobile. Aplicația va deveni din ce în ce mai performantă”, a declarat Raluca Radu.

Pentru acest an, Answear.ro are în plan extinderea ofertei de branduri, mai ales în ceea ce privește categoria de accesorii (genți, pantofi, ochelari de soare) și cea de echipamente sportive.

”Vom introduce noi branduri în portofoliu în fiecare lună, două surprize pe care le putem deja dezvălui sunt ochelarii de soare Burberry și brandul Tommy Jeans.” – Raluca Radu.

”Până la finalul anului 2019 ne propunem o creștere cu cel puțin 70% a cifrei de afaceri și să adăugăm un număr din ce în ce mai mare de cumpărători din afara capitalei, având în vedere că 40% dintre acestia sunt din București, urmați de 10% din Cluj”, a adăugat Raluca Radu.

Answear a fost lansat în Polonia în urmă cu opt ani și este prezent acum în Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România. În România, Answear.ro a intrat în urmă cu trei ani și comercializează peste 300 de branduri de haine, încăltăminte și accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.