READING

Armina Popeanu: în 2019 lansăm concept store-ul Ly...

Armina Popeanu: în 2019 lansăm concept store-ul Lyria

Armina Popeanu a studiat arhitectura și este designer. În 2014, cu o investiție de 2.000 de euro, contravaloarea motocicletei sale la acea vreme, și-a transformat pasiunea în business prin crearea brandului Lyria – genți și pantofi din piele, toate personalizate prin picturi realizate manual.

Armina Popeanu, Lyria

Inițial, s-a specializat în design interior, apoi în design vestimentar, stilism, iar mai apoi în design de accesorii: genți și pantofi. Cu mult înainte ca Lyria să ia naștere, a avut un job într-o multinațională, a predat germană într-un liceu privat din București, iar în paralel cu Lyria, a condus o fabrică de marochinărie, în Brașov. Acolo s-au transformat din schiță în realitate cele mai multe produse ce stau acum la baza poveștilor pictate Lyria.

Gențile Lyria sunt manufacturate în fabrici și ateliere partenere, din București și din împrejurimi și, de două ori pe an, fondatoarea Lyria merge la târgurile de profil din Europa, unde se pune la curent cu cele mai noi tendințe pentru sezoanele viitoare, dar și cu cele mai noi tehnologii.

Am o relație specială cu pielea naturală, dar și cu restul materialelor. Trebuie să mă asigur că textura lor va fi plăcută la atingere, cu atât mai mult textura pielii, care este un material natural și care, la fel ca lemnul, trăiește mult timp după prelucrarea lui.” – Armina Popeanu

Produsele marca Lyria pot fi achiziționate online, de pe platforma www.lyria.ro, iar o selecție de produse se găsește și în câteva concept store-uri partenere din București sau Cluj și pe platforma etsy.com.

Acestea se vând în proporție de 80% în România și 20% în restul lumii, pe platforma internațională etsy.com, în special către piața din America, Australia și Europa.

Mi-aș dori ca Lyria să ajungă brandul de accesorii premium pictate manual, recunoscut la nivel internațional.”

În România, 70% din totalul cifrei de afaceri vine din vânzarea online, direct de pe site-ul lyria.ro, iar 30% în offline din colaborări cu concept store-uri și la evenimente.

După colaborarea începută cu Colorful Mind, împreună cu care a conceput un instrument premium de organizare, planner-ul Red Poppies, pentru anul acesta, antreprenoarea are în plan o nouă colaborare cu un brand românesc și, implicit, extinderea gamei de produse. Totodată, Armina Popeanu plănuiește lansarea concept store-ului Lyria, un univers în care clientele brandului să poată pătrunde pentru a completa experiența Lyria din online. Nu în ultimul rând, dorește să își consolideze prezența pe piața internațională prin participarea la câteva târguri internaționale de profil, în Milano și Paris.

Care este cea mai mare provocare ca antreprenor în România?

Adaptabilitatea cu care trebuie să faci față schimbărilor din România este cea mai mare provocare. În acelasi timp, piața de design și accesorii din România este într-o direcție bună, iar numărul clienților care înțeleg să sprjine și să contribuie la dezvoltarea industriei este în creștere.”

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.