READING

Au început înscrierile pentru o nouă ediție a Școl...

Au început înscrierile pentru o nouă ediție a Școlii L’Oréal de Beauty Vlogging

L’Oréal România a lansat cea de-a șaptea ediție a Școlii de Beauty Vlogging, singurul proiect educațional adresat dezvoltării noilor vloggeri pasionați de beauty din România. Candidații se pot înscrie până pe 11 octombrie inclusiv, pe platforma beautyvloggingschool.loreal.ro.

Cursurile se vor desfășura online, în perioada 19 octombrie – 24 noiembrie. Ediția de anul acesta le pune la dispoziția participanților o serie de 12 cursuri, două discuții libere și o coordonare constantă din partea unor mentori: Ioana Dumitrache, Laura Mușuroaea, Maria Dragason și Denisa Sima.

CUM TE POȚI ÎNSCRIE

  • Participanții se pot înscrie la cea de-a șaptea ediție a Școlii de Beauty Vlogging până pe 11 octombrie inclusiv, pe platforma online beautyvloggingschool.loreal.ro, urmând o serie de pași:
  • Candidații trebuie să încarce pe canalul lor de YouTube, în mod public, un scurt video (de maximum un minut și jumătate) în care să ne povestească ce greșeală au descoperit în rutina lor de îngrijire a pielii sau în cea de make-up și de ce își doresc să educe mai departe comunitățile care îi urmăresc.
  • Cel de-al doilea pas este să denumească video-ul ”Înscriere L’Oréal Beauty Vlogging School 2020 – username-ul lor”.
  • În continuare, ei trebuie să își creeze un cont pe acest website și să înscrie link-ul în concurs.
  • De asemenea, tot aici, vor adăuga link-urile conturilor lor publice de Social Media (Facebook, Instagram, YouTube) și vor alcătui un top al preferințelor dintre cei patru mentori disponibili.

 

CONDIȚII DE PARTICIPARE 

Candidații trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniți până la data de start a competiției; domiciliul sau reședința trebuie să fie în România (chiar și dacă este temporar/ă); să se asigure că fiecare dintre conturile de Social Media înscrise are mai puțin de 30K de urmăritori sau abonați și că cel puțin unul dintre ele are o vechime mai mare de 6 luni. De asemenea, este necesar ca ultima postare uploadată pe cel puțin unul dintre conturile menționate să fie mai recentă de două săptămâni, excluzând postarea de înscriere în concurs.

”Prin cursurile Școlii de Beauty Vlogging, le împărtășim studenților informații adevărate și verificate despre îngrijirea pielii, make-up, dar și despre responsabilitatea enormă a formatorilor de opinie”, a declarat Simona Fîrtat, Corporate Communication Manager, L’Oréal România.

Raluca Duță, Digital Manager la L’Oréal România, spune că pe lângă cursurile tradiționale de tehnică video, foto și promovare a conținutului pe cele mai active platforme de social media, anul acesta se va vorbi în detaliu și despre ingredientele produselor de beauty și despre testarea produselor pe piele reconstruită in vitro în laboratoarele Episkin. Vom exista, de asemenea, un atelier de dicție și, pentru prima oară în școala L’Oréal de Beauty Blogging se va vorbi despre bani și despre cum îți poți monetiza în mediul online vizibilitatea și cunoștințele. 

PREMIILE EDIȚIEI 2020

Cel mai bun material realizat în urma fiecărui curs, în cadrul căruia a fost comunicată o temă, va primi un premiu special, precum participarea la o zi de filmare alături de Khaled Mokhtar, o ședință foto alături de Marius Bărăgan, un workshop individual de make-up cu Andra Manea, MUA oficial L’Oréal Paris România sau produse ale mărcilor L’Oréal Paris, Vichy, Kiehl’s, La Roche-Posay, CeraVe și Lancôme.

Câștigătorul Beauty Vlogging School 2020 va primi marele premiu: un smartphone Samsung Galaxy Z Flip, o placă de păr SteamPod 3.0 de la L’Oréal Professionnel și un internship la revista Alist Magazine.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.