Beiersdorf, compania germană care produce branduri precum Nivea și Eucerin, a înregistrat o creștere organică a vânzărilor de 4,1% în anul fiscal 2019. Nominal, vânzările au crescut cu 5,8% de la 7,23 milioane de euro la 7,65 milioane de euro. Vânzările produselor din segmentul consumer au crescut cu 4,8%, în timp ce tesa a crescut 0,8%.
Rezultatele sunt raportate la un an de la implementarea strategiei C.A.R.E.+.
Vânzările Nivea au crescut cu 3%, iar brandurile de dermatocosmetice Eucerin și Aquaphor au avut o rată de creștere de 7,5%. Brandurile Hansaplast și Elastoplast au crescut cu 3,1%, iar brandul de lux La Prairie a avut cea mai spectaculoasă creștere – 20%.
Toate regiunile unde compania este prezentă au avut creșteri. În Europa, rata de creștere s-a menținut la 2,3%, impulsionată de vânzările din Germania și de rezultatele bune ale brandului La Prairie în retailul de travel.
Vânzările în Europa Occidentală au crescut cu 2,2%, iar în Europa de Est cu 3%. În America, vânzările au crescut cu 5,3%, cu rezultate foarte bune în special în Brazilia și Mexic. În America de Nord, creșterea a fost de 3,8%, iar în America Latină 6,4%. Regiunea Africa/Asia/Australia a crescut cu 8,4%.
NO COMMENT