READING

Beiersdorf: rezultate preliminare pentru 2019

Beiersdorf: rezultate preliminare pentru 2019

Beiersdorf și-a anunțat rezultatele preliminare pentru anul 2019. La nivelul întregului grup, creșterea organică a fost de 4,1%, de la 7,23 miliarde de euro la 7,65 miliarde de euro. Divizia de Consumer, cu o creștere de 4,8%, (un total de 6,27 de miliarde de euro) a avut o contribuție semnificativă la rezultale înregistrate de grup și, în cadrul acesteia, cele mai bune evoluții le-au avut brandurile Nivea, Eucerin, Aquaphor și La Prairie.

Rezultatele financiare finale vor fi anunțate pe 3 martie 2020.

În 2019 Beiersdorf a lansat o nouă entitate corporate care să se ocupe de brandurile sale indie. Sub numele de Oscar & Paul, noua divizie se va ocupa de dezvoltarea brandurilor existente – Labello, 8X4 și Hidrofugal, urmând să servească și drept un centru de inovație.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.