READING

Beiersdorf: vânzări globale de peste 7 mld. euro î...

Beiersdorf: vânzări globale de peste 7 mld. euro în 2017

Grupul german Beiersdorf, care deține în portofoliu branduri precum Nivea și Eucerin, a încheiat anul 2017 cu vânzări în valoare de 7,05 miliarde de euro, ceea ce înseamnă o creștere organică de 5,7% față de anul anterior.

Pe segmentul bunurilor de larg consum, creșterea organică a fost de 4,7%, în timp ce divizia de adezivi a crescut cu 10,6%.

Pe branduri, cea mai mare creștere a avut-o brandul La Prairie (+ 11.5%), urmat de Nivea (4,5%), Hansaplast (+3,8%), Eucerin (+3,4%).

Pe regiuni, vânzările din Europa au crescut în medie cu 2,2% (1,8% în Europa Occidentală și +3,8% în Europa de Est). În America de Nord, vânzările grupului au fost cu 1,7% mai mare, în timp ce în America Latină au urcat 5,5%. În Africa, Asia și Australia, cumulat, vânzările Beiersdorf cu crescut cu 9,2%. Cel mai mult, compania și-a consolidat poziția în China.

Rezultatele operaționale ale grupului (EBIT) au crescut de la 1,01 miliarde de euro în 2016 la 1,08 miliarde de euro. Profitul după plata taxelor a fost de 689 de milioane de euro în scădere dață de 727 milioane de euro în 2016.

Pentru 2018, reprezentanții Beiersdorf estimează o creștere a vânzărilor cu 4%.

Foto: Beiersdorf

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.