A doua ediție a campaniei ”The Empty Shop” a strâns 60,7 tone de haine, dintre care 322 de kilograme de haine noi, cu etichetă. Acestea au fost donate de peste 8.600 de persoane care au trecut pragul Promenada Mall, inițiatorul proiectului.
56,2 tone de articole vestimentare au ajuns deja prin intermediul Crucii Roșii Române la peste 4.700 de persoane din 10 județe (București, Bacău, Călărași, Dâmbovița, Ialomița, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Vaslui), predominant din mediul rural, familii cu mulți copii, lipsite de posibilități financiare, familii monoparentale, persoane vârstnice cu pensii mici, persoane cu afecțiuni medicale, copii din centre de plasament, oameni ai străzii, copii abandonați, din 10 județe din România
Campania a fost inițiată de Promenada în parteneriat cu Unilever (OMO, Cocolino) și Crucea Roșie Română. OMO și Coccolino s-au ocupat de spălarea, împrospătarea și igienizarea hainelor.
The Empty Shop a fost deschis din 24 aprilie până în 19 mai 2019.
Câteva concluzii în urma acestei colecte:
Cele mai donate articole vestimentare au fost hainele pentru copii și adolescenți
Hainele donate au fost potrivite pentru toate sezoanele: dar au predominat articolele de primăvară / toamnă (pantaloni, jachete, paltoane etc).
NO COMMENT