READING

Burberry are un nou director de creație

Burberry are un nou director de creație

Riccardo Tisci este cel care preia începând cu data de 12 martie rolul de Chief Creative Officer  al brandului britanic Burberry, poziție rămasă vacantă după demisia lui Christopher Bailey.

Absolvent al Central Saint Martins din Londra, Tisci (43 de ani) a fost timp de mai bine de un deceniu, din 2005 până anul trecut, director de creație al Givenchy.

Riccardo Tisci, Chief Creative Officer, Burberry

Și-a făcut un renume din estetica sa ”sumbră” și îndrăzneață, dar este de asemenea cunoscut pentru colaborările din lumea artistică, printre care cele cu Marina Abramovic, Jay Z și Kanye West, precum și drept unul dintre cei mai apreciați designeri ai vedetelor din ultimii ani. A creat ținute pentru aparițiile pe covorul roșu ale unor vedete precum Beyoncé, Cate Blanchett sau Rooney Mara. A creat de asemenea costume de scenă pentru Madonna, Beyoncé și Rihanna, iar din 2014 colaborează cu Nike, după ce anterior a creat pentru Puma, Antonio Berardi și Ruffo Research. În 2013, i-a fost acordat International Award în cadrul CFDA Fashion Awards.

Prima sa colecție pentru Burberry va fi lansată în septembrie anul acesta.

Christopher Bailey a anunțat în toamna anului trecut că părăsește atât poziția de președinte, cât și pe cea de Chief Creative Officer al Burberry, rol pe care-l deținea din 2009. Mai multe detalii, aici.

Câteva dintre creațiile lui Riccardo Tisci pentru Givenchy, prezentate în Vogue.

Foto: Burberry / Katerina Jebb 2018

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *