READING

Campanie de CSR Farmec, în parteneriat cu The Sist...

Campanie de CSR Farmec, în parteneriat cu The Sisterhood

Farmec a lansat campania de CSR ”Unirea la feminin”. Aceasta se desfășoară între 1 martie și 1 decembrie 2018 și, în acest interval de timp, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate din orice punct comercial va fi transformată în seturi de produse de îngrijire personală, destinate femeilor din grupuri vulnerabile, defavorizate sau celor care au acces limitat la acest tip de produse.

Seturile Gerovital donate în cadrul campaniei conțin o cremă de față, două deodorante, un gel de duș și un șampon. Kit-urile de îngrijire personală vor fi oferite femeilor din anumite zone ale țării, în special rurale. Beneficiarele campaniei vor fi identificate prin implicarea diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers din Cluj-Napoca.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *