Noua platformă de comunicare Fashion Days, lansată concomitent cu noile colecții de primăvară / vară, a fost dezvoltată împreună cu agenția Graffiti BBDO.
Noile colecții de primăvară/vară prezintă și 20 de branduri disponibile în premieră pe Fashiondays.ro: genți marca Pollini și JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay și G-Star, încălțăminte de la Superga, Polo Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S’Oliver, Bugatti și Aldo, piese de lenjerie intimă de la Ted Baker și Sloggi, îmbrăcăminte pentru copii de la Aygey și Frankie Morello.
Noua campanie #WEARCONFIDENCE # ORDERCONFIDENCE cuprinde: TV, online, print și activări în social media.
Spotul a fost realizat de către departamentul de creație și producție Fashion Days împreună cu casa de producție DeFilm Production (producător Radu Stancu) și a fost regizat de Barna Nemethi. Fotograf și DOP al producției a fost Alex Gâlmeanu.
Echipa Fashion Days: Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Teodora Șaguna, Head of Brand Marketing & PR, Iulia Sas, Creative Director, Ionela Grigore, Brand Manager, Raluca Monac, Content Marketing Manager, Denna Cojocariu, Copywriter, Anca Giupana, Head of Content Production, Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator, Ana Popa, Stylist, Mioara Roncea – Fashion Editor
Echipa Graffiti BBDO: Titus Dumitrescu, Creative Director, Ioana Mihai, Strategic Planner, Mihai Calotă, Art Director, Alex Tocilescu, Copywriter, Oana Preda, Senior Account Manager, Andreea Sandu, Client Service Director
NO COMMENT