READING

Campanie Rimmel contra cyberbullying-ului

Campanie Rimmel contra cyberbullying-ului

Rimmel, brand din portofoliul Coty, una dintre cele mai mari companii de beauty din lume cu încasări anuale de peste 9 miliarde de dolari, a lansat campania ”I will not be deleted” contra cyberbullying-ului din industria frumuseții.

Photo by David M. Benett/Dave Bennett/Getty Images for Coty/Rimmel

Campania a fost lansată în cadrul unui eveniment, în Londra, moderat de prezentatoarea TV și de radio Gemma Cairney, iar la eveniment au luat parte, alături de reprezentați ai companiei Coty și ambasadoarele brandului, Cara Delevingne și Rita Ora.

Campania este dezvoltată în parteneriat cu The Cybersmile Foundation, un ONG care luptă contra abuzurilor din mediul digital.

Foto: via Image.net

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.