Campanie Teilor, marca MullenLowe

Noua campanie pentru brandul românesc Teilor poartă semnătura agenției de publicitate MullenLowe și a fost realizată în urma unui pitch câștigat la sfârșitul anului trecut.

”Ne-am dorit o campanie care să ne asigure o poziție top of mind în alegerea inelului de logodnă, iar propunerea creativă a agenției MullenLowe, inspirată din viața reală, ne-a convins!” – Ana Toma, reprezentant Teilor.

Spotul campaniei este difuzat începând cu luna martie, pe PRO TV și Digi24.

Echipa Teilor implicată în această campanie este formată din Ana Toma (Specialist Marketing & Comunicare), Alexandra Udrea (Specialist Marketing Online), Maria Drăguț (Copywriter), Vicențiu Nicolae (Art Director)  și Andreea Preda (Specialist Relații Publice).

Echipa MullenLowe: Victor Oprişan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Bianca Iancu (Account Manager), Adriana Tudoran (Account Director), Damian Nuñez (Chief Creative Officer), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producție Cyclops Films, iar regizor a fost Tom Wilson.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *