READING

Când fac românii shopping de fashion?

Când fac românii shopping de fashion?

Potrivit unei analize a retailerului online Fashion Days, românii preferă să cumpere articole de fashion la 10.00 seara și comandă cel mai des de pe un dispozitiv mobil.

Orele preferate de shopping sunt diferite în funcție de platforma aleasă. În cazul aplicației Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din România și Ungaria este plasată seara târziu. Ora de vârf pentru clienții din România este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. În schimb, în cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clienții românii preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00. Clienții din Bulgaria sunt mai matinali, astfel că, atât în cazul aplicației cât și al opțiunii desktop, orele de vârf sunt 10:00 și, respectiv, 11:00.

În primele nouă luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clienții din România au venit din platforma mobilă a Fashion Days, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut. În Bulgaria, ponderea aplicației Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasată de pe un dispozitiv mobil.

La nivel regional, în perioada menționată, un client Fashion Days din România și Bulgaria a efectuat, în medie, 3 comenzi, în timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comandă a inclus în medie 2 produse, în România și Ungaria, iar în Bulgaria o medie de 1,75 produse.

Femeile sunt, în continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel că includ, în medie, aproape 5 articole / comandă, de patru ori mai multe decât bărbații.

Livrarea comenzilor

Pe primul loc în regiune sunt serviciile de curierat. Totuși, alternativa ridicării personale a coletelor din Oficiile Poștale devine tot mai atractivă pentru clienții din România și Ungaria, în timp ce în Bulgaria a doua opțiune preferată este cea a livrării în punctele de ridicare ale curierilor. De aceea, Fashion Days va extinde facilitatea de retur cu ocazia Black Friday. 

”Am lansat deja returul în Poșta Română pentru clienții din București și Ilfov, iar rezultatele vorbesc de la sine. 25% dintre retururile din București și Ilfov au fost aduse de clienții noștri într-un Oficiu Poștal sau într-unul dintre cele 3 showroom-uri (Băneasa, Titan, Crângași), astfel că am decis extinderea acestei opțiuni la nivelul tuturor Oficiilor Poștale în care livrăm, din întreaga țară. Clienții noștri vor putea beneficia de acest serviciu chiar dinainte de cea mai mare zi de fashion shopping din an: Black Friday”, a declarat Robert Berza, General Manager, Fashion Days.

Ceasurile – cele mai căutate produse

Topul celor mai căutate produse este diferit, la nivel regional. În România și Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, iar clienții din Ungaria au căutat cel mai des genți. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria și gecile, în Ungaria.

Tot ceasurile sunt și cele mai scumpe produse vândute, un model Longines în România și un exemplar Burberry în Ungaria. În Bulgaria, două genți, de la Miu Miu și Prada, au reprezentat cele mai scumpe achiziții.

La nivel de branduri, cele mai dorite și adăugate în Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, în România, Converse, în Bulgaria, și Desigual, în Ungaria.

Foto: Brooke Lark / Unsplash 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.