Când vârsta e doar un număr

La mai bine de treizeci de ani de la primul contract, Isabella Rossellini, acum în vârstă de 65 de ani, reia colaborarea cu brandul Lancôme. Una dintre cele mai reprezentative imagini ale acestui brand de cosmetice ani la rând, actrița italiancă reprezintă anul acesta gama Rénergie Multi-Glow.

Rossellini a semnat prima dată cu Lancôme în 1982 pe vremea când avea 30 de ani și a colaborat cu brandul până la vârsta de 43 de ani. În 2015 a semnat din nou cu Lancôme într-o campanie cu expunere redusă, iar anul acesta revine într-o campanie de amploare.

Isabella Rossellini nu este singura vedetă trecută de 60 de ani care semnează cu branduri de cosmetice celebre și recunoscute ani la rând pentru promovarea ”tinereții fără bătrânețe”. De ceva timp, pe fondul unui val din ce în ce mai puternic de luptă contra ”ageism-ului”, brandurile schimbă registrul de comunicare și aleg să includă în campanii vedete care nu mai sunt la prima tinerețe. Actrița Helen Mirren (72 de ani) este din 2014 imaginea gamei Age Perfect tot din portofoliul grupului L’Oréal, iar modelul Maye Musk, care în aprilie anul acesta împlinește 70 de ani, a semnat în 2017 cu brandul de cosmetice CoverGirl.

Nu în ultimul rând, Lyn Slater, o profesoară în vârstă de 64 de ani, autoare  blogului Accidental Icon, face deja de ceva timp senzație în lumea modei. Ea a semnat anul trecut cu Elite Models și a apărut într-o campanie Mango, precum și într-o campanie Valentino.

Campania Mango ”A Story of Uniqueness”, lansată în primăvara anului 2017

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *