READING

Care este cel mai valoros brand de îngrijire perso...

Care este cel mai valoros brand de îngrijire personală din lume?

L’Oréal Paris este cel mai valoros brand de îngrijire personală din lume, potrivit celui mai recent studiu BrandZ, realizat  de WPP şi Kantar Millward Brown.

Brandul francez, evaluat la 23,8 mld. de dolari, este urmat în categoria produse de îngrijire personală de mărcile Colgate, Gillette, Lancôme, Nivea, Garnier, Clinique, Dove, Estée Lauder și Pantene Pro-V.

Top 100 BrandZ a ajuns la a 12-a ediție și este singurul studiu de evaluare a brandurilor care combină vocea a peste trei milioane de consumatori din întreaga lume cu analiza performanţei financiare şi de business a companiilor (utilizând date de la Bloomberg şi Kantar Worldpanel).

Sursa: WPP şi Kantar Millward Brown

Întreg clasamentul – Top 100 BrandZ – este disponibil aici.

Google este cel mai valoros brand din lume, urmat de Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook în Top 100 BrandZ 2017.

Valoarea cumulată a primelor 5 branduri din Top 100 BrandZ reprezintă 25% din valoarea totală a celor 100 de mărci din clasament.

În acest an, valoarea cumulată a brandurilor din Top 100 a crescut cu +8%, ajungând la 3.64 trilioane  de dolari, comparativ cu creşterea de 3% obţinută în 2016, iar numărul mărcilor care valorează mai mult de 100 miliarde de dolari  a crescut de la şase la nouă. Primele 10 clasate din BrandZ în 2017 valorează aproape cât valorau, însumat, toate mărcile din Top 100 în 2006 (1,42 trilioane vs. 1,44 trilioane de dolari) şi au crescut cu +249% ca valoare, comparativ cu creşterea de 152% a întregului clasament.

Credit foto: Unspalsh

 

Spread the love