READING

Cât a vândut Inditex în primele nouă luni ale anul...

Cât a vândut Inditex în primele nouă luni ale anului fiscal?

Vânzările grupului Inditex au crescut cu 10% până la valoarea de 17,96 miliarde de euro în primele nouă luni ale anului fiscal 2017 (1 februarie – 31 octombrie), iar pentru aceeași perioadă, profitul net a fost de 2,3 miliarde de euro, în creștere cu șase procente.

Grupul continuă să dezvolte strategia de integrare a platformelor online – offline, lansând serviciul de livrare în aceeași zi (în Madrid, Londra, Paris, Istanbul, Taipei și Shanghai) și livrare în ziua următoare în șase piețe (Spania, Franța, UK, Polonia, China și Coreea de Sud). De asemenea a implementat puncte de pick-up în mai multe magazine pentru comenzile plasate online.

Prezența online a brandurilor din grup atinge 45 de piețe, după lansarea www.zara. com în India, în luna octombrie a acestui an. Zara a lansat vânzări online în Malaezia, Singapore, Thailanda și Vietnam, iar Bershka a lansat platforma de ecommerce în SUA.

Vânzările online și cele din offline au crescut cu 13% raportat la monedele locale în intervalul 1 noiembrie – 11 decembrie 2017.

Expansiunea internațională

În intervalul februarie – octombrie 2017, Inditex a deschis 212 magazine în 52 de piețe, extinzându-și rețeaua la 94 de piețe. În prezent, rețeaua globală Inditex a ajuns la 7.504 magazine.

74 de noi magazine au fost deschise în Europa, 48 în America, 90 în Asia și restul lumii.

Au fost inaugurate mai multe flagship-uri Zara în întreaga lume, printre care unul de 6.000 mp în Madrid, primul magazin stradal Zara din Bombay (4.800 mp), un magazin în Shanghai (2.200 mp) și unul în Hanoi (4.500 mp). Zara a deschis magazine noi în SUA (California, New Jersey, Michigan și Florida) și Canada (Toronto, Calgary și Halifax), dar și în China (Harbin, Shenzen, Hangzhou, Chongquing, Yiwu și Shanghai).

Sediul central Inditex din Spania

Bershka a redeschis în septembrie flaship-ul din districtul Shibuya din Tokyo și a redeschis magazinele din Bielefeld (Germania), Harbin (China), Bogota (Columbia), precum și pe cel din Mall of Egypt din Cairo, un centru comercial unde Massimo Dutti, Oysho, Pull&Bear, Stradivarius și Zara Home au deschis de asemenea noi magazine.

Bershka și-a extins și prezența online în Coreea de Sud, Japonia și SUA, unde a deschis și un pop-up store în inima cartierului new yorkez SoHo, ce urmează să rămână funcțional până la finalul lunii decembrie.

Massimo Dutti, Pull&Bear și Stradivarius au deschis primele magazine din Vietnam, în Ho-Chi Minh City. Massimo Dutti a deschis de asemenea magazine în Baku (Azerbaijan), Hangzhou (China), Goyang (Coreea de Sud), Cracovia și Wroclaw în Polonia, precum și în centrul comercial Torre Manacar din Mexic.

În plus, a redeschis magazine în Atena, Stockholm și a inaugurat un flagship de 1.500 mp în Valencia și unul în Zurich, la începutul lunii decembrie.

Pull&Bear a deschis magazine în Moscova (Rusia), Graz (Austria), Bielefeld (Germania), Yiwu (China); Bogota (Columbia), Puebla (Mexic); Yogyakarta (Indonesia); Ra’anana (Israel); Lule (Portugalia); Kiev (Ucraina), Istanbul și a redeschis în  Porto Pi, Palma de Mallorca (Spania), Île de France (Franța) și în Bologna (Italia).

Pe lângă extinderea platformei online în Coreea de Sud, Oysho a inaugurat magazine în China, Columbia, Grecia, Italia, Coreea de Sud, Rusia, Italia și Turcia și a extins flagship-urile din Barcelona.

Stradivarius a deschis magazine în Polonia, Spania, Italia, Maroc, Liban, Mexico, Franța, China și Turcia și a redeschis flagship store-ul din  Plaza de Lugo în La Coruña (Spania).

Și Uterqüe a continuat expansiunea și renovările, cu inaugurări majore în Rusia, Polonia și Arabia Saudită. Anul acesta, brandul a intrat pe piețe noi, printre care și România.

Foto: Inditex 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *