READING

Cât a investit Farmec în modernizare și retehnolog...

Cât a investit Farmec în modernizare și retehnologizare?

Anul trecut, Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a avut un buget de peste 650.000 de euro pentru modernizarea și retehnologizarea producției.

Secția de producție Farmec

Unitatea de producţie de la Cluj a fost dotată cu o nouă linie automată de ambalare cu sistem robotizat. De asemenea, a fost îmbunătățită tehnologia de etichetare a produselor de curăţenie, prin trecerea de la modalitatea clasică cu etichete autoadezive, la metoda de etichetare shrink sleeve, care permite consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

În materie de amabalaje, producătorul a făcut schimbări la nivel de design pentru a evidenția  beneficiile produselor, ergonomia în utilizare şi sustenabilitatea. Produsele Farmec sunt etichetate pe întreaga lor suprafaţă, utilizând o folie ecologică, uşor de reciclat. Fiolele cu acid Hialuronic din gamele Gerovital H3 Evolution şi Gerovital H3 Hyaluron C, precum și tratamentele complexe personalizate (programul intensiv de îngrijire Gerovital H3 Derma+ Premium Care) sunt închise etanş în fiole de sticlă, care nu permit existenţa interacţiunii între produs şi ambalaj.

Anual, Farmec lansează şi modernizează minim 100 de produse noi, iar capacitatea totală de producţie este de circa 27 milioane de produse, comercizalizate în aproximativ 30 de țări.

La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *