READING

Ce agenție care a creat noua identitate de ambalaj...

Ce agenție care a creat noua identitate de ambalaj Gerovital Men?

Începând din mai, gama de produse Gerovital Men din portofoliul producătorului clujean are o niuă imagine, după ce a trecut printr-un proces de redesign de packaging, realizat de agenția Brand New.

Brand New și-a propus modernizarea imaginii gamei pentru o relevanță mai crescută în rândul consumatorilor cu vârsta de 30+.

Premisa de la care s-a plecat în dezvoltarea proiectului a fost aceea că, deși tot mai conștienți de necesitatea utilizării unor produse destinate exclusiv genului lor, bărbații nu sunt la fel implicați în alegerea unui produs sau altul (nu caută informații aprofundate despre un brand sau altul și nici așteptări foarte complexe nu au). Spre deosebire de femei, bărbații nu rămân fideli unui produs sau altuia (pentru că doar acela le rezolvă problema), ci migrează foarte mult între branduri fiind atrași de noutăți.

Echipa implicată în dezvoltarea noii identități

Din partea clientului Farmec: Natalia Muscă – Manager de produs

Din partea agenției Brand New: Vlad Bojan – Senior Graphic Designer; Mădălina Oanță – Branding Director; Adina Iovan – Branding Account Executive

Din portofoliul agenției Brand New fac parte și alte companii, printre care: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (actual parte din Regina Maria).

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.