READING

Ce cumpără românii de pe site-urile de modă?

Ce cumpără românii de pe site-urile de modă?

București este orașul de unde se plasează cele mai multe comenzi pe site-urile de modă, arată o analiză Answear. În fruntea clasamentului, după capitală, urmează Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța, acesta din urmă fiind orașul cu cea mai mare valoare medie a coșului de cumpărături – aproximativ 370 lei.  Pe locurile următoare se clasează Cluj, Iași și Timișoara. Cu o valoare medie a coșului de cumpărături de aproximativ 360 lei, orașele Ploiești, Pitești, Sibiu și Craiova ocupă ultimele poziții, în timp ce capitala este la mijlocul clasamentului.

La coada clasamentului privind numărul total de comenzi se situează orașele Moldova Nouă, Băile Herculane și Sovata.

În România, comerțul cu haine și accesorii are o creștere anuală de aproximativ 40%.

În primele nouă luni ale anului, numărul de comenzi pe Answear.ro a crescut cu 130%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, 2017 fiind până în prezent cel mai bun an Answear de până acum, după cum precizează Raluca Radu, Country Manager al retailerului.

Cel mai scump produs achiziționat în 2017 de pe Answear.ro a fost un palton din colecția de toamnă a brandului de top Trussardi, în valoare de 5.499 lei, cumpărătorul fiind din București.

Peste 65% dintre clienții Answear.ro sunt femei, raportul fiind destul de unitar indiferent de regiune sau oraș. Cu toate acestea, bărbații comandă produse mai scumpe decât femeile, valoarea medie a coșului de cumpărături fiind chiar și cu 10-15% mai mare. Bărbații sunt și mai deschiși să consulte ofertele site-urilor de fashion, rata de conversie fiind și cu 20% mai mare decât în cazul femeilor.

În ceea ce privește dispozitivele folosite pentru cumpărăturile online, românii preferă să achiziționeze articole vestimentare și accesorii de pe telefoane sau tablete. Astfel, în majoritatea regiunilor peste 50% dintre comenzi sunt plasate de pe terminalele mobile, Cluj și Timișoara fiind orașele cu cele mai multe vizite din mediul mobile.

În materie de branduri, românii au arătat în 2017 un apetit sporit pentru nume precum: Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim, Medicine, Adidas Originals, New Balance, Nike și Pepe Jeans.

La nivel de orașe, pentru clujeni, în topul preferințetelor se situează Lacoste, timișorenii aleg Missguided, Geox și Emu, iar constanțenii optează pentru branduri precum Versace, Calvin Klein și Puma. Ieșenii preferă Diesel, Mango și Levi’s, iar piteștenii cumpără în principal produse de la US Polo, Wrangler și Calvin Klein.

Answear.ro a fost lansat în România la finalul anului 2015. Retailerul face parte din grupul polonez cu același nume, prezent în piețe precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia.

 

 

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.