Ce cumpără românii online?

66% dintre utilizatorii români de internet fac lunar cumpărături online, arată cel de-al patrulea val al studiului cantitativ Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor, realizat de EXACT Business Solutions în mai 2019, și cele mai mari creșteri le înregistrează vânzările de haine, încălțăminte, cosmetice și parfumerie.

Pentru a avea un termen de comparație, specialiștii EXACT spun că în noiembrie 2017 procentul era de 57%.

Astfel, dacă în urmă cu un an și jumătate, doar 27% dintre românii utilizatori de internet cumpărau haine online, procentul acestora se ridică în acest moment la 45%. Cumpărătorii de încălțăminte reprezintă acum 37% din totalul utilizatorilor români de internet, în creștere cu 16% față de iarna lui 2017” – Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Cumpărătorii de produse cosmetice și de parfumerie numără tot 37% din populația utilizatoare de internet (în creștere cu 7% față de primul val al studiului, realizat în noiembrie 2017).

Vânzarea de produse online reprezintă o activitate realizată cu preponderență trimestrial. Dacă în intervalul noiembrie 2017 – noiembrie 2018, procentul celor care aleg să vândă online se situează la 32% – 33%, din primăvara acestui an se observă un trend ascendent și pe acest segment, procentul acestora crescând la 36%.

Studiul Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor a fost realizat de un eșantion reprezentativ la nivel național de 1061 respondenți, utilizatori de internet, 18-65 ani.

Foto: Unsplash

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.