READING

Ce inovații din industria frumuseții au fost preze...

Ce inovații din industria frumuseții au fost prezentate la CES?

O periuță de dinți ultra performantă, cu AI, un sistem inteligent de dozare și personalizare a cosmeticelor, o mască 3D, aplicații inteligente sau device-uri care previn calviția. Sunt doar câteva dintre inovațiile cu care brandurile din industria cosmeticelor și a produselor de îngrijire încearcă să atragă atenția consumatorilor în ziua de azi. Iată câteva dintre noutățile care au fost prezentate la ediția de anul acesta a  Consumer Electronics Show (CES), în Las Vegas (6-9 ianuarie 2020).

Oral-B, deținut de gigantul P&G, a prezentat Oral-B iO, cea mai performantă periuță de dinți a brandului de până acum.

Noua periuță de dinți a fost dezvoltată pe baza a șase ani de cercetare pe mai bine de 1800 de pacienți și a peste 250 de patente din întreaga lume. Periuța este dotată cu inteligență artificială – aplicația are o interfață simplă și ușor de folosit, ghidând utilizatorul pe parcursul celor 2 minute recomandate pentru un periaj corect. Aceasta are un afișaj inteligent și promite o curățare mult mai eficientă datorită capului de periaj care combină oscilațiile cu mișcările de rotire și micro-vibrațiile.

Oral-B iO va fi disponibilă spre comercializare de la începutul lunii august anul acesta. Pentru cei interesați să o achiziționeze primii, s-a deschis deja o listă de așteptare.

Potrivit testelor clince efectuate de companie, noua periuță ultra performantă promite gingii 100% mai sănătoase în numai o săptămână, de șase ori mai multă placă bacteriană înlăturată și o îmbunătățire cu 83% a afecținilor gingivale în  numai opt săptămâni.

Un alt produs inovator prezentat de P&G este aparatul de ras cu încălzire dezvoltat de GilletteLabs – acesta oferă senzația de încălzire a pielii similară cu cea oferită de un prosop încălzit.

L’Oréal a prezentat, tot la CES, Perso, un nou device 3-în-1 ce promite să ducă personalizarea produselor cosmetice și de îngrijire la un nou nivel de performanță pe baza inteligenței artificiale.

Sistemul inteligent AI este capabil să creeze formule personalizate de îngrijire a pielii, rujuri și fonduri de ten. Noul device de 16,51 cm înălțime și cu o greutate de aproximativ 450 de grame a fost prezentat la CES, Las Vegas, și a fost dezvoltat de Incubatorul Tehnologic L’Oréal. Acesta va fi oficial lansat pe piață abia anul viitor, în parteneriat cu unul din brandurile grupului  L’Oréal.

Cum funcționează Perso? Mai multe detalii, aici.

Samsung Electronics a prezentat Becon, un device pentru prevenirea calviției, dar și Ultra V, un nou tip de senzor și serviciu care înregistrează zilnic intensitatea razelor ultraviolete. Senzorul poate fi integrat în mai multe tipuri de wearables și îi permite utilizatorului să-și monitorizeze starea de sănătate a pielii și cantitatea de vitamina D produsă.

Neutrogena a lansat Neutrogena Skin360, o aplicațe care promite să-i ajute pe cei care o folosesc să aibă mai bine grijă de pielea lor. Inițial lansată în 2018, aplicația necesita un instrument de scanare a pielii, ulterior echipa de experți Neutrogena a dezvoltat o versiune îmbunătățită a acesteia. Aplicația are la bază NAIA – asistentul virtual AI Neutrogena, care funcționează ca un coach virtual pentru sănătatea pielii și este disponibilă, gratuit, în App Store și Google Play. Mai multe detalii, aici.

Brandul sud-coreean Amorepacific a prezentat masca cu imprimare 3D, o mască pe bază de hidrogel, realizată cu tehnologie de imprimare 3D pentru a se potrivi perfect pe fața celui care o utilizează. Noul produs urmează să fie lansat pe piață în aprilie 2020.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.