READING

Ce planuri are Douglas în perioada următoare?

Ce planuri are Douglas în perioada următoare?

Douglas redeschide magazinul din Bãneasa Shopping City și are în plan creșterea rețelei de magazine cu două sau trei magazine anual.

Magazinul flagship din Băneasa Shopping City este redeschis după un proces complex de renovare. Inaugurat  în aprilie 2008, magazinul de 400 de metri pătrați din Băneasa este unul dintre cele mai mari din România ca suprafață.

”Magazinele fizice joacă un rol strategic în afacerea noastră și vom continua să investim în extinderea rețelei în ritmul a două-trei deschideri anual.”, explică Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

De la intrarea pe piața din România, în urmăc cu 12 ani, Douglas operează 27 magazine fizice în 14 orașe și un magazin online.

În primul trimestru (octombrie-decembrie) al anului fiscal 2018/2019, Douglas Group a raportat vânzări în creștere cu 7,2%, până la 1,2 miliarde de euro, comparativ cu anul precedent, și a atins cele mai mari vânzări trimestriale din istoria companiei. Rezultate pozitive au fost obținute în toate regiunile și canalele de vânzări.

Douglas este unul dintre principalii retaileri europeni din segmentul de parfumerie și cosmetice, cu aproximativ 2.400 de parfumerii și magazine online, în 21 țări europene. În anul financiar 2017/18, compania a realizat vânzări de 3,3 miliarde de euro. Douglas are un portofoliu de aproximativ 38.000 de produse în domeniile parfumerie, cosmetice și îngrijirea pielii, precum și suplimente alimentare și accesorii.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.