READING

Cel mai mare retailer online de ceasuri din Români...

Cel mai mare retailer online de ceasuri din România se extinde în offline

Cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România a deschis primul magazin offline sub brandul WatchShop.ro. Acesta este situat în AFI Cotroceni și expune la vânzare peste 300 de ceasuri și aproximativ 100 de curele. Investiția în deschiderea acestui magazin este de 35.000 de euro.

Retailerul are în plan să deschidă și alte magazine proprii, în galeriile marilor centre comerciale din București şi principalele orașe din țară. De asemenea, își va extinde prezența în magazinele fizice ale partenerilor, prin distribuția de ceasuri pentru care este importator exclusiv în România: Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S.

Noul magazin este și un punct de ridicare a comenzilor plasate online, dar și un loc în care pot fi lăsate ceasurile defecte pentru a fi reparate în ceasornicăria proprie. Toți clienții magazinului vor avea acces la serviciile oferite de WatchShop.ro pe piața din România, precum retur în 365 de zile, garanție pe viață la ceasurile Ingersoll și programul Noul Ceas.

”În noul magazin vom comercializa ceasuri pe care clienții nu le găsesc în alte magazine fizice de ceasuri și vom pune accent pe brandurile pentru care suntem importatori unici în România. Mizăm, însă, și pe mărci  consacrate ca Tissot, Vostok-Europe și Suunto, și  vom expune o serie de exclusivități pentru România – la momentul lansării magazinului din AFI Cotroceni, WatchShop.ro prezintă în exclusivitate gama premium a ceasurilor Garmin”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchSop.ro.

Pentru anul în curs, WatchShop.ro ia în calcul și extinderea prezenței în magazinele fizice ale partenerilor, în care distribuie ceasurile pentru care este importator unic în România.

În prezent, WatchShop.ro este prezent în 15 magazine în care vinde produsele importate exclusiv în România. Magazinele sunt atât în București, cât și în câteva orașe mari (Cluj, Timișoara, Brașov, Galați), iar până la finalul anului WatchShop.ro estimează colaborări cu alte 10 magazine, pentru o acoperire reprezentativă la nivel național.

Creștere de 25% la jumătatea anului

WatchShop.ro a înregistrat în prima jumătate a anului un avans al vânzărilor de 25%, față de perioada similară a anului trecut. Cel mai bine vândut produs în această perioadă a fost modelul Garmin Instinct, iar cel mai căutat brand a fost Casio, alături de branduri puternice, precum Tissot, Seiko, Orient, Citizen și Garmin.

În primele șase luni ale anului, valoarea medie a unei achiziții de pe WatchShop.ro a fost de 450 de lei. Odată cu deschiderea noului magazin offline, va crește și valoarea medie a comenzilor totale. Date fiind profilul cumpărătorilor și brandurile expuse în magazinul din AFI Cotroceni, WatchShop.ro estimează că valoarea medie a unei achiziții din magazinul offline va fi cu 20-30% peste valoarea unei comenzi plasate direct în site.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.