Cine sunt adevărații influenceri?

Fotografiatul fiecărui fel de mâncare, prea multe haine la spălat, prea greu să pleci neobservat de la o petrecere, imposibilitate de ”travelling light” sau prea multe haine de dat jos când vrei să te dezbraci – toate acestea sunt ipostaze din viața influencerilor zilelor noastre pe care Diesel le surprinde, ca de obicei, cu umor și ironie. Cu o ȋntorsătură ironică, brandul italian Diesel ȋi celebrează pe followers și fanii social media în noua campanie de primăvară 2019 #BeAFollower.

Toată lumea își dorește să fie un influencer în zilele noastre. Să devii cunoscut în social media poate duce la o ascensiune rapidă a faimei şi averii. Dar va dura? Și, mai important, suntem siguri ca influencerii chiar cred în ceea ce promovează?

Cu aceste gânduri, Diesel vizează  clişeele din social media și pune accentul pe cei care dețin adevărata putere: urmăritorii.

Diesel privește fenomenul social media dintr-o altă perspectivă și lansează o campanie cu subiecte multiple, la care participă influenceri reali, apropiați de filozofia brandului de a fi ironici cu ei înșiși în ceea ce privește clișeul trăirii unei vieți Instagramabile. Jennifer Grace, Kristen Crawley, gemenele Amixxamiaya şi Ayaxxamiaya, Elias Riadi și Bloody Osiris admit exagerările cu privire la personalitățile lor digitale – iar fiecare dintre ei este OK cu puțină auto-dezaprobare, luând peste picior viețile lor “sociale”.

Campania cuprinde mai multe fotografii-vinietă ale acestor persoane Insta-faimoase prezentate în situații discordante sau ciudate – apoi fiecare clip este tăiat și ilustrează perspectiva de non-influencer, lipsită de griji, în care aceștia trăiesc fără efort în denimul Diesel. Deoarece, în final, nu contează cât de faimos ești în social media, ci urmăritorii tăi contează cel mai mult.

Pentru a ilustra de ce este mai bine să FII UN FOLLOWER, au fost create părţi de conținut video coordonat de Ali Ali și Ahmed Tahoun de la Good People Films.

Conceptul campaniei este completat de o selecție de key visual-uri coordonate de Pierpaolo Ferrari și Maurizio Cattelan de la Toiletpaper. Ansamblul creativ conceptual al campaniei și execuția au fost realizate de Publicis Italia.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.