READING

Colecție Diesel X Coca-Cola din sticle de plastic ...

Colecție Diesel X Coca-Cola din sticle de plastic și bumbac reciclat

[ECO TRENDS] Diesel, în colaborare cu Coca-Cola, lansează o colecție capsulă realizată parțial din materiale reciclate – PET reciclat provenit din sticle de plastic și bumbac reciclat.

Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection, alcătuită din 12 piese-cheie, este disponibilă online începând cu data de 27 septembrie 2019 prin scanarea oricărui logo cu simbolul de reciclare din întreaga lume, dând acces către un site ascuns pe DIESEL.com, pentru a putea achiziționa colecția.

Colaborarea a fost dezvăluită, în premieră, pe 28 septembrie în Galeriile Lafayette din Paris. Evenimentul de lansare din Paris este urmat de o serie de evenimente colaterale care vor avea loc peste tot în lume, inclusiv Londra, Berlin, Milano, Tokyo, Shanghai, Beijing, Amsterdam, New York şi Bucureşti, pe 8 octombrie, printre altele.

Colecția include o jachetă workwear din denim cu detalii roșii, inscripționată cu logoul iconic Coca-Cola, care poate fi asortată cu pantaloni din denim – cu un fit larg sau cu shortul pentru femei – cu un cut clasic, cu talie ȋnaltă, cu franjuri scurţi şi brodați cu fontul Coca-Cola Spencerian Script.

Treningul negru prezintă o siluetă conică şi include elemente ludice care pun accentul pe contrastul roşu Coca-Cola, precum şi detalii-bandă pentru un finisaj sportiv de lux.

The (Re)Collection cuprinde și hanorace cu glugă, bluze și tricouri disponibile într-o gamă de culori care include albastru, negru, gri melanj și alb, precum și o căciulă disponibilă în variantele alb și negru.

În plus, colecția capsulă include shorts de ȋnot pentru bărbaţi în varianta negru clasic cu betelie cu şiret și un costum de baie ȋntreg pentru femei, alb sau negru, ambele cu reprezentarea logoului Diesel x Coca-Cola.

Colecţia va fi oficial lansată ȋn magazinele Diesel selectate din ȋntreaga lume şi pe diesel.com ȋncepând cu data de 7 octombrie 2019.

Conceptul creativ al campaniei şi execuţia au fost realizate de Publicis Italia.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.