READING

Comerțul de fashion online în timpul pandemiei

Comerțul de fashion online în timpul pandemiei

Retailerii fashion care dețineau și magazine online, pe lângă cele offline, s-au adaptat mai ușor situației cauzate de pandemie, arată o analiză Answear. Cu toate acestea, a avea o platformă de e-commerce nu este totul. Pentru a supraviețui în primele luni în contextul noii realități, companiile au fost nevoite să ia măsuri pe mai multe segmente de business.

Schimbarea obiceiurilor de consum și prudența clienților în a face cumpărături au reprezentat o provocare pentru magazinele din industria fashion, care în doar câteva zile au trebuit să dezvolte o nouă strategie de vânzare și comunicare. 

Magazinele online care vând articole sportive și casual au avut câștigat, arată analiza retailerului.

În perioada de carantină, tendințele de primăvară, piesele vestimentare elegante și cele pentru activități în aer liber au pierdut temporar interesul consumatorilor – în timp ce magazinele online care oferă articole sportive și casual au avut câștigat, datorită faptului că oamenii, izolați în apartamentele lor, doreau să se antreneze acasă și să lucreze remote (de la distanță) îmbrăcați frumos și totodată confortabil.

”Am observat creșteri de peste 100% ale vânzărilor pe anumite categorii, precum T-shirts și pantaloni pentru purtat în casă”, spune Raluca Radu, country manager, Answear România.

Numărul plăților realizate cu cardul cu cardul a crescut ca volum cu 50%.

Prioritatea retailerlilor a fost să asigure clienților livrări în siguranță și să introducă măsuri de precauție și dezinfectare în fiecare etapă de pregătire și livrare a comenzii. De asemenea, multe dintre magazinele online și-au limitat plățile doar la metode online.

Clienții au petrecut mai mult timp pe site-ul magazinelor online. 

“Aproape 50% din tranzacțiile din lunile martie – aprilie 2020 sunt achiziții făcute de clienți noi care, sperăm, vor rămâne cu noi mult timp de acum încolo,” mai menționează Raluca Radu.

Conform studiului realizat de Answear, clienții au petrecut mai mult timp în online. De exemplu, clienții magazinului online answear.com au petrecut, în medie, cu 25% mai mult ca în perioada anterioară.

Dacă până la finalul lui 2019 doar 3 milioane de români cumpăraseră online în ultimele 12 luni, se preconizează ca cifra aceasta să crească cu cel puțin 50% în 2020.

Peste 20% dintre clienții care au făcut achiziții online pentru prima dată în perioada de carantină, intenționează să le facă și în viitor în mod constant.

Foto: Picjumbo.com

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.