Condé Nast ține pasul cu millennials

Condé Nast, compania care deține unele dintre cele mai puternice branduri de media din lume, printre care Vogue, Vanity Fair, GQ, The New Yorker sau Wired, face tot posibilul să fie la zi cu toate transformările prin care trece industria de media. Astfel, după ce în 2011 a inițiat Condé Nast Entertainment, o divizie specializată în dezvoltarea de conținut video premium, la începutul acestui an, a lansat Next Gen Network și, în completarea acesteia, Next Gen Influencer Platform. Noua platformă reunește aproximativ 3.500 de influencers, cu o bază de fani în social media estimată la peste 300 de milioane de persoane. Aceștia provin atât din interiorul grupului, cât și din rândul colaboratorilor externi și au experiență pe zonele de modă, stil și frumusețe, urmând ca, în scurt timp, cele trei categorii să fie extinse.

Next Gen Network, care include proiectele digitale Teen Vogue, Healthyish și GQ Style, se adresează preponderent unei audiențe alcătuite din millennials.

”Când creezi conținut inovator și relevant, construiești și o bază de fani, acum punem puterea și influența acestei baze în slujba advertiserilor care ne sunt parteneri”, explică Pamela Drucker Mann, Chief Revenue & Marketing Officer al Condé Nast. “

Advertiserii vor putea să selecteze influencerii cu care doresc să lucreze pentru fiecare campanie în parte prin intermediul plaformei de social data și marketing CitiezeNet, cumpărată de Condé Nast anul trecut. CitiezenNet permite de asemenea instrumente de măsurare a eficienției fiecărei campanii.

Foto: Condé Nast

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.