READING

Cosmetic Plant: dublăm cota de piață în următorii ...

Cosmetic Plant: dublăm cota de piață în următorii 3 ani

Producătorul clujean Cosmetic Plant se relansează cu o nouă identitate și o nouă strategie de dezvoltare pe următorii ani. Noua strategie vizează remodelarea și extinderea portofoliului de produse, precum și lansarea de game superioare. Potrivit noii strategii, producătorul de cosmetice intenționează repoziționarea brandului Cosmetic Plant în segmentul de produse cosmetice din ingrediente naturale.

Susana Laszlo

”Pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii dar și prin accesarea de fonduri europene. Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani” – Dr. Susana Laszlo, co-acționar Cosmetic Plant.

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de aprox. 2.500.000 euro, iar pentru următorii trei ani, Cosmetic Plant vizează dublarea cotei de piață.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Mester.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, diverse lanțuri de farmacii și farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, China etc.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 120 produse ce se pot achiziționa și de pe magazinul online.

Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi Bioliv Antiaging a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.