READING

Creștere cu 35% a business-ului Answear în 2019

Creștere cu 35% a business-ului Answear în 2019

În 2019, retailerul online Answear.ro a înregistrat o creștere cu 35% a business-ului, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro. Rezultatele au fost generate, în principal, de creșterea valorii medie a coșului de cumpărături, dar și de amplificarea numărului de comenzi cu 30%.

La finalul anului 2019 s-au înregistrat până la 30.000 de comenzi pe lună, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 320 lei. Cea mai mare comandă a fost de 21.000 lei și a fost înregistrată în luna septembrie.

 

”Valoarea coșului mediu a crescut și datorită faptului că zona de User Experience a fost îmbunătățită foarte mult, la fel și mecanismele de recomandare a produselor similare și complementare”, spune Raluca Radu, Country Manager, Answear România.

Anul trecut, Answear a inclus noi branduri în portofoliu, printre care: Stuart Weitzman, Tommy Sport, Twinset, Coach, Iceberg, Red Valentino, Patrizia Pepe, Mou, Karl Lagerfeld, Dsquared2, Colmar.

România, locul 2 după Polonia

Din cele 7 țări în care activează retailerul polonez, în 2019 România a fost a doua piață din punct de vedere al volumului de vânzări pentru Answear, situându-se imediat după țara-mamă, Polonia.

Cele mai vândute branduri ale anului 2019 au fost Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Guess Jeans, Medicine, ANSWEAR, adidas Originals, Calvin Klein Jeans și New Balance. O mare creștere pe final de an a fost înregistrată pentru brandurile Dr. Martens, Moon Boot, UGG și Polo Ralph Lauren.

Categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine au fost paltoane, jachete și canadiene, pantofi sport, cizme și botine, dar în 2019 s-a observat o creștere a vânzărilor și în categoria de rochii odată cu diversificarea ofertei de branduri și produse pe această categorie.

Numărul clienților din afara Bucureștiului a crescut mult de la un an la altul. Orașele cu cele mai mari volume de vânzări, în afara capitalei: Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Brașov și Constanța.

Cea mai mare rată de creștere a volumelor de vânzări pe parcursul anului 2019 s-a înregistrat în județul Brașov, cu 81% mai multe comenzi în 2019 față de 2018. Alte județe în care  Answear.ro  a devenit mult mai popular decât cu un an înainte sunt Oradea, Arad, Prahova și Sibiu.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.