READING

Cu afaceri de 4,2 milioane de euro, dEpurtat.ro se...

Cu afaceri de 4,2 milioane de euro, dEpurtat.ro se extinde în Grecia și Ungaria

dEpurtat.ro, cel mai mare magazin online dedicat exclusiv încăltămintei de damă, a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro, cu o creștere de 15% a veniturilor provenite din vânzările online.

2020: schimbare de paradigmă

Dacă la începutului anului 2020, cele două magazine din offline se aflau în plină ascensiune, generând 20% din veniturile companiei, la finalul anului, ponderea acestora s-a redus la 5%, pe fondul schimbărilor din contextul pandemic. Deși segmentul fashion a avut de suferit în prima jumătate a anului, dEpurtat.ro a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri egală cu cea a anului precedent. 

”Orientarea publicului către achizițiile online s-a reflectat în numărul de clienți și în veniturile înregistrate pe dEpurtat.ro, unde am avut o creștere de peste 15% față de 2019”, declară Nicolae Slav, fondator și manager general dEpurtat.ro.

Astfel, dacă în luna martie 2020, vânzarile au scăzut cu 80% față de perioada similară a anului 2019, odată cu încheierea lockdown-ului numărul comenzilor a reînceput să crească, scăderile fiind recuperate în a doua parte a anului.

dEpurtat.ro înregistează o medie de peste 800 de comenzi în fiecare zi. Valoarea medie a coșului de cumpărături a scăzut de la 140 de lei în 2019 la 120 de lei în 2020, pe fondul unui comportament de consum marcat de prudență, remarcat la nivelul intregii piețe de fashion. Numărul clienților care au plasat comenzi de încălțăminte pentru femei prin magazinul online dEpurtat.ro a crescut însă în 2020 cu peste 25% față de 2019.

Cele mai multe achiziții au fost pentru colecțiile sport și casual, iar cele mai dinamice orașe din punct de vedere al comenzilor au fost București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Iași.

”Fiind un magazin cu prețuri mici, foarte accesibile, știam ca nu o sa fim afectați pe termen lung, din contră, am realizat că o sa câștigăm cotă de piață din segmentul medium-premium. În luna octombrie deja înregistram creșteri față de anul anterior, iar la nivelul întregului an numărul clienților a crescut, încurajând o dinamică pozitivă care se menține și în acest început de an, a mai precizat Nicolae Slav.

2021: extindere în Grecia și Ungaria  

După ce a intrat pe piața din Bulgaria în ianuarie 2020, începând cu luna aprilie a acestui an dEpurtat.ro își extinde operațiunile în Grecia și Ungaria, unde vor fi prezenți online cu un portofoliu de peste 35.000 modele de încălțăminte dedicate exclusiv femeilor.

Bugetul total alocat pentru aceste investiții se ridică la peste 2 milioane de euro, iar proiectul se desfășoară în perioada 2020-2022.

Spread the love

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.