READING

Cum arată prima colecție de bijuterii cu diamante ...

Cum arată prima colecție de bijuterii cu diamante marca Malvensky? Investiția în producție s-a ridicat la 1 mil. euro

Casa Malvensky a lansat Infinity Flower Collection. Aceasta este prima colecție premium de bijuterii cu diamante a casei și a fost realizată în colaborare cu parteneri din Italia, o familie de bijutieri care urmează tradiția de montare și setare a pietrelor prețioase din generație în generație.

Anul acesta, Malvensky a investit peste 120.000 de euro pentru relocarea într-un nou flagship store, iar investiția în producție s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro.

Lansarea are loc după ce Malvina Cservenschi, fondatoarea businessului Malvensky, a finalizat studiile de specialitate la nivel internațional și a obținut certificarea GIA (Gemological Institute of America) pentru a deveni expert în arta bijuteriilor cu diamante.

”În 2020 estimăm să depășim cifra de afaceri de 2 milioane de euro, urmând ca veniturile la sfârșit de an să fie cu 30% mai mari decât în 2019, în echilibru cu menținerea cheltuielilor sub control. Pentru 2021 ne-am propus o cifră de afaceri de 3 milioane euro, ca urmare a dezvoltării unei ramuri secundare de produse homewear – Malvensky home –  dar și odată cu o noua strategie dedicată colecției pentru barbati – Malvensky Men,” declară Malvina Cservenschi, fondatoarea Malvensky, designer și expert în diamante.

Noua colecție de diamante este complet diferită de cele anterioare, trecând de la simplitate clasică la eleganța glam de tip Hollywood style, inspirată de Prințesa Grace de Monaco. La baza designului se regăsește petala care amintește de Coloana Infinitului, element grafic definitoriu pentru brandul Malvensky. Colecția va fi o semnătură permanentă în portofoliul brandului Malvensky și urmează să se dezvolte cu piese noi, în fiecare an.

Servicii oferite de Malvensky: ședințele de consultanță în zona de bijuterii bespoke cu designerul, colecții de bijuterii cu diamante, camera de perle, camera de tradiții, camera cu diamante și spații speciale dedicate inelelor de logodnă și verighetelor. Aceleași servicii de lux și un tur virtual al Casei de bijuterii Malvensky se regăsesc și în spațiul online pe site-ul brandului. Noul flagship store pune la dispoziția clienților și servicii de recondiționare, de finisare și tratare a bijuteriilor cumpărate din portofoliul Malvensky. 

Produsele Malvensky sunt realizate după un design original, creat de către Malvina Cservenschi. Înființată în 2012, compania sa are astăzi 17 angajați si deține un shop online, cât și Casa de Bijuterii.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.