Cum a făcut BMan.ro primul milion?

La numai doi ani de la lansare, magazinul online de modă masculină BMan.ro a ajuns la o gamă de 47.000 de produse și o cifră de afaceri de un milion de euro în 2017, iar pentru anul acesta estimează o creștere de 20%. Cele mai mari vânzări le-au avut cămășile, sacourile și pantofii.

Anul acesta, BMan are în plan deschiderea unui showroom în București, crearea unui croitor virtual pentru clienții din România și diversificarea categoriilor de produse în funcție de stilul vestimentar al bărbaților: casual, smart-casual, business, elegant și urban.

Vlad Tofan, BMan

Cum a crescut businessul BMan? Prin investiții în noi categorii de produse, dezvoltarea serviciului de customer care, dar și prin campanii punctuale de marketing, explică Vlad Tofan, CEO al BMan.

Magazinul online BMan a fost lansat în urmă cu doi ani și își are originea într-un magazin de haine bărbătești din Huși. Cifra de afaceri înregistrată de BMan în 2016, la un an de la lansare, a fost de 480.000 de euro, iar investiția în proiectul online a fost de 80.000 de euro. Din echipa BMan fac acum parte aproximativ 30 de persoane.

Produsele comandate de pe BMan.ro sunt făcute pe măsurile fiecărui client în parte, astfel rata de retur este de doar 9%.

Cele mai multe vânzări au fost înregistrare în perioadele aprilie – mai și noiembrie – decembrie; cămășile reprezintă 22% din totalul vânzărilor, sacourile 18%, iar pantofii  15%.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.