READING

Cum folosește industria cosmeticelor VR-ul?

Cum folosește industria cosmeticelor VR-ul?

Nici industria cosmeticelor nu mai e ce a fost, nici tutorialele de make-up nu mai sunt ce au fost. Dacă până acum, pasionații genului urmăreau pur și simplu filmările unor youtuberi, de acum înainte, cu ajutorul realității virtuale (VR), pot ajunge la un nou nivel de interacțiune și expunere la experiențe de brand. Un prim pas în acest sens îl face brandul de cosmetice NYX Professional Makeup care, în parteneriat cu Samsung Electronics, lansează un tutorial de make-up realizat cu ajutorul realității virtuale.

Proiectul “Impossibly NYX Professional Makeup” a fost dezvoltat împreună cu Cubicle Ninjas, o agenție de producție de VR, și constă din trei tutoriale realizate de vloggerițele de beauty Kristen Leanne, Mykie (“Glam & Gore”) și Karen Sarahii Gonzales.

Cum funcționează tutorialele VR?

Cu ajutorul Gear VR Controller pot fi selectate produsele despre care folosesd tehnologia doresc să afle mai multe informații, iar la final primesc o ofertă specială pentru a cumpăra produsele prezentate în tutorial la un preț preferențial.

“NYX Professional Makeup este un brand născut digital, cu milioane de fani pe platformele noastre de social media din întreaga lume” –  Mehdi Mehdi, VP of Digital, NYX Professional Makeup.

“Ne dorim să integrăm digitalul în tot ceea ce facem și considerăm că realitatea virtuală este noua frontieră în industria cosmeticelor. Comunitatea noastră este atașată de influencerii de beauty, iar tehnologia Samsung, Gear VR, îi apropie și mai mult de vloggerii lor favoriți de beauty.

“Retailul se schimbă radical și noi evoluăm odată cu acesta. De ani de zile reinventăm viitorul serviciilor de beauty și vedem  în acest parteneriat o evoluție naturală în această direcție” – Rachel Weiss, VP of Digital Innovation & Entrepreneurship în cadrul L’Oreal USA, cea care a facilitat semnarea acestui parteneriat cu Samsung.

Experiența virtuală ”Impossibly NYX Professional Makeup” este disponibilă începând cu data de 18 decembrie, urmând să fie apoi extinsă în cele 42 de magazine ale brandului din SUA.

Mai multe detalii despre cum funcționează ”Impossibly NYX Professional Makeup”:

 

Cu sediul central la Los Angeles, NYX Professional Makeup este un brand de produse de machiaj cu prezență în peste 70 de țări, în mii de magazie, cât și online pe www.nyxcosmetics.com.

Brandul face parte din portofoliul grupului L’Oréal.

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *