READING

Cum transformă realitatea augmentată industria de ...

Cum transformă realitatea augmentată industria de beauty?

Pentru cei care se întreabă cum se poate aplica realitatea augmentată (AR) în business și cum poate fi folosită în mod cât mai eficient o astfel de tehnologie, fără a fi doar o inovație de dragul inovației, industria de beauty a venit, în ultima perioadă, cu câteva exemple extrem de elocvente.

Nume mari din industria cosmeticelor, printre care Benefit, L’Oréal sau Bobbi Brown, au descoperit deja avantajele utilizării acestei tehnologii și au semnat parteneriate cu dezvoltatori de aplicații AR. Printre cei mai cunoscuți astfel de dezvoltatori se numără: Perfect365, YouCam, ModiFace și Meitu.

Printre cele mai recente astfel de colaborări, se numără parteneriatul global încheiat între  L’Oréal și Perfect Corp., unul dintre cei mai mari dezvoltatori de aplicații din sfera augmented reality (AR). Prin acest parteneriat, gigantul mondial din industria cosmeticelor a anunțat că integrează toate colecțiile de make-up ale brandurilor L’Oréal din întreaga lume în YouCam Makeup, aplicația de augmented reality dezvoltată de Perfect Corp.

Practic, cei care descarcă aplicația pot testa gratuit toate colecțiile de make-up L’Oréal, pot afla informații despre produse și le pot chiar cumpăra fie prin intermediul aplicației, fie direct în magazin.

Prima fază acestui parteneriat a început în timpul Festivalului de Film de la Cannes de anul acesta unde YouCam Makeup și L’Oréal Paris au prezentat 64 de imagini virtuale pentru fanii din SUA, India, Mexic și Rusia. Fiecare imagine a cuprins câte o colecție de produse L’Oréal Paris pe care utilizatorii aplicației le puteau testa și apoi cumpăra.

Alte aplicații dezvoltate de Perfect Corp., dedicate tot industriei de frumusețe: YouCam Perfect Selfie Camera, YouCam Fun și YouCam Nails.

Alte branduri pe teritoriul AR 

În primăvara acestui an, Estèe Lauder a semnat tot cu Perfect Corp. un parteneriat pentru promovarea gamei de rujuri Pure Color Love în UK prin AR în spații de retail pentru a conecta mai bine experiența din magazin cu cea din online.

Un alt brand de cosmetice care a intrat pe teritoriul AR este Benefit printr-un parteneriat semnat cu dezvoltatorul de aplicații Meitu. Brandul a anunțat lansarea pentru piața din UK, pe platforma Meitu, a aplicației MakeupPlus, prima pe segmentul AR în domeniul produselor pentru sprâncene, dotată și cu posibilitatea de cumpărare a acestora.

Ce impact are AR asupra vânzărilor de produse cosmetice?

Un studiu, realizat de Intage la comanda Perfect Corp., analizează eficiența unor aplicații precum YouCam Makeup, iar rezultatele sunt încurajatoare, deși, în primă fază a fost realizat pe o singură piață.

Studiul a fost făcut pe un eșantion de 25.000 de femei din Japonia, cu vârste cuprinse între 15 și 69 de ani pe durata unui întreg an. Eșantionul a fost compus atât din persoane care au folosit YouCam Makeup, cât și din persoane care nu au folosit această aplicație.

Ce a rezultate în urma acestei cercetări? Iată câteva concluzii: 

Utilizatoarele YouCam Makeup sunt de 1,6 ori mai predispuse să cumpere cosmeticele decât femeile care nu au folosit aplicația.

O utilizare mai frecventă a aplicației corespunde unui consum mai mare de cosmetice.  Utilizatoarele YouCam cheltuiesc de 2,7 ori mai mulți bani pe cosmetice decât femeile care nu folosesc aplicația.

Testările de produse făcute prin intermediul aplicației generează de două ori mai multe vânzări de cosmetice și chiar de șase ori mai multe pentru anumite branduri.

Consumatoarele Generației Z sunt de zece ori mai predispuse să cumpere cosmetice după ce le-au testat prin intermediul aplicației.

Sursa: Perfect Corp.

Credit foto: L’Oréal / Perfect Corp.

Credit foto: Pexels.com

 

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *