READING

Daniel Popa, Deichmann România: suntem foarte mulț...

Daniel Popa, Deichmann România: suntem foarte mulțumiți de rezultat  

Deichmann România a încheiat exercițiul financiar 2017 cu o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro (414,4 mil. lei), în creștere cu aproape 9% față de anul anterior când a încasat  380,5 milioane de lei. Anul trecut, retailerul a vândut aproape 3,4 milioane perechi de pantofi, iar în 2016 – 3,2 milioane de perechi.

”Suntem foarte mulțumiți de rezultat”,  declară Daniel Popa, directorul general al Deichmann România.

Deichmann România a deschis primele magazine în 2007 și de atunci și-a extins în continuare rețeaua de magazine. Compania are, în prezent, 90 de magazine, cu 8 mai mult decât în 2016, și are în plan deschiderea de nouă noi magazine anul acesta. Numărul angajaților din sediul central și din magazine a crescut, ajungând la 652  de la 629 de angajași în 2016.

În septembrie 2016, retailerul a lansat magazinul online.

”Particularitatea în comparație cu magazinele pur online este faptul că noi urmărim o abordare omnichannel. Clientul poate alege între oferta staționară și cea online și peste tot găsește aceleași prețuri”, spune Daniel Popa.

Clientul poate verifica și vedea articolul într-unul din cele 90 de magazine și apoi comanda online. Sau, se poate orienta în magazinul online în orice moment și poate cumpăra într-un magazin, respectiv verifica online dacă pantofii sunt pe stoc într-un anumit magazin.

În mai anul trecut a lansat serviciul de livrare la domiciliu ”Ship to home“ – clienții pot astfel comanda într-un magazin un model care nu există în mărimea dorită în acel magazin și îl pot solicita cu livrare gratuită acasă.

Deichmann România este o filială a companiei Deichmann, lider de piață în comerțul german și european de încălțăminte. În anul 2017 grupul Deichmann a vândut în toată lumea 176,6 milioane de perechi de pantofi în filialele sale și prin magazinele sale online – cu peste trei milioane de perechi mai mult decât în anul anterior. În cele 25 de țări europene și în SUA grupul a obținut în exercițiul financiar terminat o cifră de afaceri brută de 5,8 miliarde de euro (net 5 miliarde Euro) – cea mai mare din istoria de peste 100 de ani a firmei. Creșterea cifrei de afaceri, neluând în considerare efectul cursului valutar, este de 5,9%. În magazinele cu vechime mai mare de un an creșterea a fost de 2,8%.

Cel mai mare comerciant de încălțăminte din Europa a desfășurat operațiuni la sfârșitul anului 2017 într-un total de 3.989 magazine, precum și în 36 magazine online și are 39.564 angajați.

În 2018, Deichmann are în plan investiții de 245 milioane de euro în infrastructura internațională și digitalizare. Din aceștia, 102 milioane euro sunt investiți în Germania.

60% din cifra de afaceri este obținută între timp de grupul Deichmann în afara Germaniei. În anul 2017 compania a deschis primele magazine în Franța și Belgia.

În anul curent compania va crește în continuare densitatea rețelei sale de magazine pe plan internațional, în prim plan fiind creșterea calitativă. În total grupul Deichmann plănuiește să deschidă 208 filiale noi pe plan mondial. În plus, aproximativ 270 magazine vor fi modernizate.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *