DEISEL, nu Diesel

Săptămâna trecută, chiar în timpul New York Fashion Week, Diesel, un brand care mereu reușește să uimească prin felul în care sfidează convențiile de tot felul, a deschis în secret un magazin autentic, doar că acesta a fost denumit DEISEL. Amplasat pe Canal Street, celebra destinație de fake-fashion din New York, magazinul a vândut piese DEISEL, care în realitate nu erau niște fake-uri cum au bănuit mulți dintre cei care au trecut pe acolo, ci niște piese unicat special create de echipa de design Diesel şi camuflate cu un logo fals DEISEL. Practic, toți cei care au cumpărat hainele de 20$, au achiziționat, de fapt, piese de colecție.

Experimentul a fost surprins într-un clip de 2 minute:

Conceptul campaniei a fost dezvoltat ȋmpreună cu agenţia de creaţie Publicis New York, iar Chief Creative Officer al campaniei este Andy Bird.

 

 

Ȋncepând din 13 februarie, piesele colecției DEISEL pot fi găsite pe Diesel.com.

 

Lansat în 1978, Diesel este unul dintre cele mai inovatoare branduri de fashion, cu o gamă extinsă de jeans, îmbrăcăminte și accesorii.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.