READING

Diesel se asociază cu un brand de îmbrăcăminte de ...

Diesel se asociază cu un brand de îmbrăcăminte de stradă de tip high-concept intelectual

Diesel a ajuns la a patra colaborare din seria Diesel Red Tag și anunță asocierea cu brandul londonez A-Cold Wall by Samuel Ross.

Diesel Red Tag este o platformă concepută de Diesel cu sprijinul acceleratorului de fashion business, Tomorrow London, pentru a găzdui designeri influenți sau în ascensiune, cărora le revine sarcina de a crea colecții-capsulă ce pătrund în patrimoniul arhivelor Diesel și reinventează potențialul denimului.

Diesel Red Tag a debutat în 2018 cu prima ediție în colaborare cu Shayne Oliver de la Hood By Air. Lansarea a fost urmată de un parteneriat cu Glenn Martens de la Y/Project. 2019 a văzut deja un prototip al uniformei GR creată de Diesel Red Tag împreună cu Gosha Rubchinskiy, în Berlin.

Samuel Ross

Conceput de Samuel Ross, brandul A-Cold-Wall creează îmbrăcăminte de stradă de tip high-concept intelectual. Activitatea lui Ross este alimentată de comentariile socio-politice și culturale și adună o bază consistentă de fani încă de la fondarea sa, în 2015.

Colecția capsulă Diesel Red Tag x A-Cold-Wall va fi disponibilă începând cu luna noiembrie 2019 și distribuită exclusiv printr-o rețea de retaileri curatoriată de Tomorrow, pe diesel.com și în cele mai bune 10 magazine Diesel din lume.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.