READING

Diesel transformă evenimentele ratate în ”Unforget...

Diesel transformă evenimentele ratate în ”Unforgettable Denim”

Diesel lansează noua sa campanie de toamnă într-o formă inedită. Aceasta cuprinde o serie de mai multe video-uri care pot fi descărcate în mai multe variante – fie că este vorba despre excursia ratată în Bali, despre retreat-ul yoga care n-a mai avut loc, despre festivalul de muzică anulat, toate pot fi făcute … de neuitat prin etichetele personalizate – Unforgettable Denim.

În centrul campaniei se află colecţia de denim customizabil și printr-un portal special pe www.diesel.com şi ȋn magazine selecţionate din lume, clienţii ȋşi vor putea personaliza etichetele din piele aplicate pe jeans scriind ceva la care nu au putut participa anul acesta. Intenţia este de a comemora ceea ce nu au făcut şi momentele creatoare de amintiri, care au apărut datorită absenţei primelor.

O petrecere anulată? Celebreaz-o amintindu-ţi de ea! O excursie amânată? Creează un suvenir pentru ceea ce ar fi putut fi şi foloseşte-l pentru a planifica o dată ulterioară – ȋntotdeauna cu preferatul tău, unforgettable denim.

Platforma este multifaţetată: zeci de videoclipuri, cu anecdote din viaţa reală, regizate de Pantera din grupul Anonymous Content, vor fi transmise live online şi pe social media. Key visual-urile au fost create de JP Bonino şi vor fi aplicate atât pe piesele ready-to-wear, cât şi pe ceasuri şi ochelari.

Platforma va funcţiona timp de 2 luni și va urmări poveştile mai multor oameni talentaţi, figuri influente precum Evan Mock, skateboarder şi model – ȋn mod normal rezident ȋn New York City, a ales să intre ȋn izolare ȋn Mallorca, Spania, reconectându-se cu natura. Julia Fox, actriţa de origini americane şi italieneşti, a reȋnviat dragostea ȋn timpul carantinei. Donte Colley a privit ȋn interior şi a devenit şi mai activ ȋn lupta pentru dreptate. Aceştia au fost fotografiaţi de RAYSCORRUPTEDMIND.

Parte a acestei campanii, Diesel a încheiat parteneriate cu diferite evenimente anulate, precum Festivalul UNTOLD din Cluj, pentru a crea o serie de pantaloni din denim ȋn ediţie limitată, denumiţi the 2020 Fallen Edition. UNTOLD a câştigat premiul pentru Best Major Festival ȋn Europa ȋncă de la lansare. Ȋntr-un an “normal”, este vizitat de peste 350.000 de oameni din ȋntreaga lume. Acei fani vor păstra ediţia din 2020 ȋn imaginaţia lor – şi ȋntr-o pereche de jeans personalizați Diesel.

Conceptul creativ al campaniei şi producţia au fost furnizate de Publicis Italia.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.