Douglas își extinde rețeaua de magazine

Retailerul european Douglas și-a extins rețeaua din România cu un nou magazin în centrul comercial Băneasa Shopping City, aripa Feeria. Noua parfumerie este a 25-a din rețeaua națională de magazine și a noua din București. Parfumeria are o suprafață de peste 200 de mp și propune clienților o selecție de peste 10.000 de produse, dintre care 34 de branduri proprii și exclusive.

Douglas are, de asemenea, în plan diversificarea ofertei de produse cu ingrediente naturale, bio, vegane sau cu ambalaje prietenoase cu mediul.  Brandurilor proprii și exclusive existente în oferta actuală – EISENBERG, Teaology, Daytox, Douglas Naturals – li se vor adăuga din această toamnă brandurile E-cooking, Hey Honey și Oh K!.

Douglas Feeria este primul magazin din România care promovează noul logo Douglas, lansat la începutul lunii august, ca parte integrantă a noii strategii de brand. Relansarea brandului este unul dintre cei cinci piloni centrali ai strategiei #FORWARDBEAUTY inițiată de CEO-ul Douglas Group Tina Müller. Scopul strategiei este de a consolida poziția pe piață a companiei Douglas, printre altele, prin modernizarea și întinerirea mărcii.

Unul dintre elementele noii strategii de brand Douglas îl reprezintă vizualurile noi. Renumitul fotograf Peter Lindbergh a imortalizat în cadre alb negru frumusețea naturală a top modelelor internaționale Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero și Jon Kortajarena. Imaginile sunt utilizate în magazinele Douglas, în magazinele online și social media.

Douglas este prezent în România încă din 2008 cu un magazin de mari dimensiuni. În prezent, rețeaua de magazine Douglas numără acum 25 de magazine fizice în 14 orașe și magazinul online www.douglas.ro. Până la finalul anului, Douglas vizează extinderea rețelei de magazine fizice la 27.

Douglas România a încheiat anul 2017 cu vânzări  de 107.965.897 lei, în creștere cu peste 16 % față de anul anterior, continuând seria creșterilor anuale.

Douglas deține la nivel internațional aproximativ 2.500 de parfumerii și magazine online, în 19 țări europene. În anul financiar 2016/17, compania a realizat vânzări de 2,8 miliarde de euro. Douglas are un portofoliu de aproximativ 35.000 de produse în domeniile parfumerie, cosmetice decorative și îngrijire a pielii.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.