Gigantul din industria luxului LVMH a lansat Nona Source, o platformă online pentru re-vânzarea stocurilor de materiale rămase în depozitele exclusiviste ale caselor sale de modă. Platforma a fost concepută de trei experți din cadrul LVMH, Marie Falguera, Romain Brabo și Anne Prieur du Perray prin intermediul programului intraprenorial DARE (Disrupt, Act, Risk to be an Entrepreneur) și își propune să aducă o schimbare în modul de aprovizionare cu materii prime, prin susținerea unui model de economie circulară.
Nona Source se adresează tinerilor designeri și mărci din Europa, cărora le oferă acces la țesături și piele de înaltă calitate la prețuri competitive pentru a încuraja refolosirea creativă a materialelor. Platforma favorizează distribuția locală. Deoarece stocurile sunt depozitate în Franța, pentru moment, livrările sunt disponibile doar în Europa (inclusiv Regatul Unit).
Catalogul propune o mare varietate de materiale prețioase, de la dantelă până la piele în diferite compoziții, greutăți, culori și modele. Doar materialele cu modele exclusive sau cele cu brandul casei de modă nu sunt disponibile. Toate materialele sunt atent selectate și reevaluate la prețuri competitive. Caracteristicile produsului sunt prezentate în detaliu prin fotografii de înaltă calitate și videoclipuri; în plus, materialele sunt expuse pe manechine din lemn pentru a oferi o imagine asupra felului în care cad și se drapează. Datorită detaliilor de culoare de înaltă fidelitate și unei experiențe senzoriale digitale, profesioniștii din domeniu pot achiziționa role, piele sau panouri, în funcție de cantitățile disponibile, fără tăiere sau mostre.
Numele platformei vine de la una dintre cele trei zeițe Parcae ale mitologiei romane. Nona, cea mai tânără, învârte firul vieții, Decima îl țese și Morta îl taie. Nona Source încorporează astfel reutilizarea materialelor, pentru ca firul să nu fie tăiat niciodată, ci dimpotrivă revitalizat prin creativitate.
NO COMMENT