Estée Lauder: creștere de 18%

Grupul de companii Estée Lauder și-a anunțat rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului fiscal, încheiat la data de 31 martie 2018.

Vânzările nete au crescut cu 18% față de aceeași perioadă a anului precent, până la suma de 3,37 miliarde de dolari. Produsele de îngrijire a pielii au generat vânzări de 1,4 milioane de dolari, în creștere cu 31%, iar produsele de machiaj au avut vânzări de 1,38 de milioane de dolari (+9%).

Parfumurile au crescut 7 procente (382 milioane de dolari), la fel și produsele pentru îngrijirea părului (139 milioane de dolari).

Printre brandurile din portofoliul ELC se numără: Clinique, DKNY, Ermenegildo Zegna, Estée Lauder, La Mer, MAC, Michael Kors, Smashbox, Tom Ford Beauty, Tommy Hilfiger, Too Faced, Bobbi Brown.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.