READING

Farmec: investiții de peste 2 milioane de euro

Farmec: investiții de peste 2 milioane de euro

Farmec alocă anul acesta peste 2 milioane de euro pentru modernizarea proceselor de producție. Producătorul clujean are în plan și să deschidă noi magazine de brand și să dezvolte rețeaua proprie de distribuție, precum  și modernizarea parcului auto. Anunțul este făcut de Mircea Stânceanu, Director Economic al Farmec, într-un comunicat de presă emis de companie.

De-a lungul anilor, Farmec a investit în retehnologizarea și modernizarea proceselor de fabricație, cum ar fi: linia automată de ambalare cu sistem robotizat, tehnologia nouă de etichetare, sistemele moderne de paletizare, noile malaxoare și alte echipamente. Aceste investiții anuale au condus la lansarea unor noi game de produse și la actualizarea gamelor existente pe piață, prin introducerea unor formule inovatoare din domeniul medicinei regenerative, în linii precum: Gerovital Luxury, Gerovital H3 Derma+ și Premium Care sau Aslavital.

Anual, Farmec lansează şi modernizează circa 100 de produse, iar capacitatea totală de producţie este de 27 milioane de produse. 

În prezent, reţeaua magazinelor deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec şi 19 magazine Gerovital și, până la finalul anului, compania are în plan inaugurarea altor 4 unități.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.