READING

Farmec lansează în anul Centenarului o campanie de...

Farmec lansează în anul Centenarului o campanie de CSR

Farmec, în colaborare cu agenția de publicitate MullenLowe, a lansat, în contextul Centenarului, pentru brandul Gerovital, campania manifest ”Unirea la feminin”.

Campania se desfășoară între 1 martie și 1 decembrie 2018 și pe durata acesteia o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate din orice punct comercial va fi transformată în seturi de produse de îngrijire personală, destinate femeilor din comunități vulnerabile, defavorizate sau celor care au acces limitat la acest tip de produse. Beneficiarele campaniei vor fi identificate prin implicarea diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers din Cluj-Napoca.

Simina Zidaru, MullenLowe

”Observația deloc confortabilă în jurul căreia am construit campania este că femeile pot fi deopotrivă cei mai mari critici, dar și cei mai mari susținători ai femeilor. În contextul în care egalitatea de gen este cap de afiș al discursurilor sociale, politice și economice pe plan global, încercăm să ridicăm un gând care nu a fost exploatat până acum și pe care poate l-am conștientizat multe dintre noi. În primul rând avem nevoie ca noi, femeile, să nu ne mai judecăm. Unirea la feminin e dorința noastră de a ne schimba povestea în bine, prin bunătate, empatie și susținere reciprocă”, explică Simina Zidaru, Senior Copywriter, MullenLowe, conceptul campaniei.

Campania include o serie de spoturi TV – 5 testimoniale video, cu o durată de aproximativ 30 de secunde, care prezintă 5 femei cunoscute și apreciate pentru performanțele lor în diferite domenii de activitate: Anca Precup (automotive), Mirela Vașadi Blasius (televiziune), Ana Barbu (televiziune), Ruxandra Oancea (actorie), Andreea Preda (comunicare). Vorbind despre situațiile în care s-au simțit judecate de alte femei, dar și despre momentele dificile din viața lor, în care le-a fost alături tot o femeie, protagonistele spoturilor fac apel către românce să se ajute reciproc și să fie unite.

Ioana Borza, Farmec

”Ne-am dorit să marcăm Centenarul printr-o campanie de responsabilitate socială care să răspundă unor provocări reale ale publicului feminin, cu care rezonează fiecare dintre noi”, precizează Ioana Borza, Marketing Director al producătorului de cosmetice Farmec.

Mixul de canale include TV, online & social media (Facebook, Instagram, YouTube, site dedicat), trade marketing. Componenta de PR este asigurată de agenția Golin.

Echipa Farmec implicată în această campanie este formată din Ioana Borza (Marketing Director), Claudia Palacian (Product Manager), Ruxandra Macovei (Marketing Specialist), Răzvan Alistar (PR Manager).

Din echipa MullenLowe fac parte Simina Zidaru (Senior Copywriter), Alina Nechita (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (AV Manager), Andra Panaitescu (Account Director), Cristina David (Senior Account Executive), Gabriela Alexandrescu (Head of Client Service), Damian Nuñez (Chief Creative Officer).

Din partea Golin s-au implicat: Simona Oprea (Senior Manager), Maria Duca (Junior Media Associate).

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.