Fashion Days a intrat pe profit  

Retailerul online Fashion Days a intrat pentru prima dată pe profit și a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 323 de milioane RON, în creștere cu peste 30% față de anul precedent. Tranziția spre profitabilitate s-a produs în ultimele 6 luni ale anului 2019.

Clienții Fashion Days au plasat în anul 2019 peste 1,7 milioane comenzi, cu peste 20% mai multe ca în 2018, iar media comenzilor anuale pentru fiecare client a depășit cifra 4, în timp ce media numărului de produse este de 8 articole. Coșul mediu a continuat să crească, ajungând la  aproximativ 350 RON.

”Avem în portofoliu în jur de 400 de branduri și gama de produse este extrem de largă, iar pentru anul care tocmai s-a încheiat tendința a fost de creștere a categoriei de articole sportive și a interesului față de produsele premium, direcție care ne-a ajutat serios la creșterea veniturilor”, explică creșterea Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Categoria produselor sportive a reprezentat aproximativ 40% din stocul Fashion Days în 2019, iar vânzările diviziei Sport au crescut cu 56% față de anul precedent, cele mai vândute branduri fiind Nike, Puma și New Balance.

”Clienții vor oferte mai bune în online, ceea ce înseamnă adesea un produs premium la un preț foarte bun. Pentru a oferi produsele pe care clienții și le doresc, ne-am îndreptat către volume mai mari de la astfel de branduri și am extins portofoliul cu branduri noi ca Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, Boss, Hugo Boss, ASH, Calvin Klein etc“, continuă Robert Berza.

Aplicația Fashion Days a generat peste 50% din trafic și aproape 70% dintre comenzi. Cel puțin 600.000 de telefoane sau tablete înregistreaza cel puțin o vizită prin aplicațiile iOS sau Android lunar.

”Pe lângă diversificarea și optimizarea ofertei, anul 2019 a însemnat pentru clienții Fashion Days o îmbunătățire considerabilă a timpului de livrare, inegalabilă pe piața de fashion online din România. Conform studiilor monitorizate constant, satisfacția lor este pe măsură, iar motivele sunt: peste 58% dintre coletele pentru București & Ilfov au fost livrate în 24 de ore, începând cu octombrie, iar în restul țării peste 66% din colete au ajuns în intervalul a 48 de ore.”

”Această opțiune, alături de includerea taxei pentru plata ramburs încurajează plata cu cardul online, un obiectiv pe care ni l-am propus atât în 2019 și îl vom susține în continuare până când atingem 50%-50% între plățile cu cardul online și cele ramburs”, explică Robert Berza.

”Peste 99% dintre comenzile plătite cu cardul sunt ridicate de către clienți, pe când aproximativ 10% dintre cele plasate cu plata ramburs nu ajung la clienți pentru ca ei nu sunt la fel de interesați atât timp cât banii încă sunt la ei în portofel, generând costuri logistice care se transpun în final tot în promptitudinea și calitatea serviciilor către client.” – Robert Berza.

Easybox este opțiunea de livrare cea mai rapida și cu cea mai mare creștere, 25% dintre comenzile Fashion Days plasate în București și Ilfov fiind livrate în cele peste 130 de lockere.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.