READING

Fashion Days: livrare în weekend și noi filtre de ...

Fashion Days: livrare în weekend și noi filtre de personalizare

Noua platformă de comunicare Fashion Days, ”Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”, lansată în primăvara acestui an, continuă și în toamnă. În acest context, retailerul lansează și livrarea în weekend, facilitate care completează serviciul de livrare în aceeași zi, disponibil pentru București și Ilfov. Iar pentru cei care preferă să își facă singuri programul, Fashion Days are soluția ideală: livrarea ”când vrei tu”, prin care clienții din București și Ilfov pot selecta singuri ziua în care să le fie livrată comanda. Fie că este a doua zi, așa cum se întâmplă cu peste 60% dintre colete, la nivel național, fie peste o săptămână.

Retailerul menține de asemenea serviciul de livrare într-unul dintre cele 500 de Oficii Poștale, în showroom-urile eMAG sau prin curier standard.

În structurarea noii campanii, echipa Fashion Days a analizat și mai atent comportamentul de consum al clienților. Peste 60% dintre comenzi sunt plasate prin intermediul aplicației de mobil Fashion Days.

Crește gradul de personalizare

Noi filtre au fost introduse în platformă, pentru a acoperi diversitatea trendurilor. Astfel, vizitatorii Fashion Days pot selecta, acum, materialul din care este compus un articol vestimentar sau un accesoriu (cașmir, catifea, denim, in, jerse, lână, piele naturală etc.), dar și stilul pe care îl caută (casual, de casă, de plajă, elegant, office etc.).

Numărul filtrelor va crește în perioada următoare.

Retur, în continuare gratuit

”Credem foarte mult în varietate și în dorința de a explora trenduri, culori, modele și toate celelalte elemente care fac moda atât de fun. Diversitatea vine la pachet cu multe opțiuni de a alege, iar, uneori, e natural să ne dăm seama că nu ne plac articolele comandate. De aceea, returul va rămâne gratuit la Fashion Days, pentru că ne încurajăm toți clienții să exploreze, să testeze și să descopere stilurile care li se potrivesc. Le oferim cele mai multe opțiuni de livrare și retur din România, astfel că lor le rămâne un singur lucru de făcut: să se îmbrace pentru toamna pe care și-o doresc”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Spotul TV

Spotul publicitar din cadrul campaniei a fost dezvoltat de către departamentul de creație și producție Fashion Days, împreună cu McCann România și casa de producție Studioset. Clipul a fost regizat de Barna Nemethi și filmat de Alex Gâlmeanu, DOP al producției, care a realizat și vizalurile sezonului, în calitate de fotograf al campaniei.

Echipa Fashion Days: Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer; Ionela Grigore, Brand Marketing Manager; Iulia Sas, Creative Director; Raluca Monac, Content Marketing Manager; Raisa Soare, Brand & Content Marketing Specialist; Anca Giupana, Head of Content Production; Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator; Ana Popa, Stylist; Daniela Voicea, Stylist

Echipa McCann Romania: Adriana Pașcan – Group Creative Director; Cristina Calota – Senior Copywriter; Ionuț Coandă – Art Director; Luciana Duma – VP Strategy; Corina Toma – Senior Account Manager

Regizor: Barna Nemethi; DOP: Alex Gâlmeanu; Fotograf: Alex Gâlmeanu; Muzica: Bring it On; Casa de producție: Studioset; Producător: Marius Erhan

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.