READING

Fit Finder, pentru cumpărături online mai simple

Fit Finder, pentru cumpărături online mai simple

Fashion Days a lansat Fit Finder, un instrument care le recomandă clienților ce măsură li se potrivește pentru îmbrăcăminte și încălțăminte.

”Această tehnologie simplifică modul în care clienții își aleg hainele și încălțămintea și poate fi privită chiar ca un consilier virtual”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days (foto alăturat).

Opțiunea a fost implementată la nivelul întregului site în urma rezultatelor proiectului pilot desfășurat în perioada decembrie 2016 – martie 2017, pe versiunea de desktop a platformei Fashion Days. În acest interval, rata de conversie pentru sesiunile de shopping ale clienților care utilizau Fit Finder pentru a-și afla măsura potrivită a fost mai mare cu aproximativ 10% față de situațiile în care tool-ul nu a fost folosit. Din totalul produselor adăugate în coș de clienții Fashion Days care au utilizat Fit Finder, doar 22,7% au fost eliminate înainte de finalizarea cumpărăturilor. În același timp, procentul de produse eliminate din coș înainte de finalizarea achiziției de către clienții care nu au utilizat Fit Finder a fost de 77,2%.

Interesul pentru completarea profilului a fost similar pentru femei și bărbați, 72% dintre femeile, respectiv 67% dintre bărbații care au primit recomandarea de a folosit Fit Finder au făcut-o.

Fit Finder a fost utilizat cu precădere de clienții din București și Ilfov, urmați de cei din județele Cluj, Timiș, Constanța și Brașov.

Cum funcționează Fit Finder?

Pentru a primi sugestii pentru măsura potrivită la haine și încălțăminte, clienții își pot crea în platforma Fashion Days un profil care cuprinde informații legate de vârstă, greutate, înălțime, forma siluetei, măsura pe care o poartă în mod obișnuit la încălțămintea de la anumite branduri.  Pe baza acestor informații și în funcție de brandul ales, le este sugerată  măsura care a fost comandată cel mai des și cu cea mai mică rată de retur de persoane cu profile similare.

Recomandările Fit Finder sunt făcute pe baza unui algoritm în industria de fashion, care analizează informații de la peste 15.000 de branduri internaționale și 250 de milioane de date de achiziții și retururi plasate la nivel global. Algoritmul se bazează și pe analiza detaliată a potrivirii între branduri pentru 10 milioane de obiecte vestimentare și de încălțăminte, pentru a oferi cele mai precise recomandări.

Spread the love

RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.